מועצה מקומית גדרה

שומרים על בטיחות בדרכים

16/11/2017
שומרים על בטיחות בדרכים

מתחייבים להיות זהירים בבית ספר "פינס"


בשלישי האחרון, תלמידי כיתה ו'3 קבלו את כל תלמידי בית ספר פינס בניהולה של גלית אקריש בגשר אנושי המשלב תלמידים אוחזים תמרורים, שלטים ומדבקות לכל תלמיד.

הבוקר נפתח בכינוס לתלמידי שכבת א'-ד' בהובלת נאמני זה"ב ותלמידי אשכולות יד"ע - ריקודי עם, אשכולות יד"ע הינם קורסי בחירה המתקיימים בכל שבוע בבית הספר.

התלמידים הציגו מסרים חשובים של אחריות בדרכים בשילוב ריקוד ושירה והזמינו את תלמידי ביה"ס להשתתף בהפסקה פעילה בסימן זה"ב.

עיקר החוויה היא העוצמה שבתלמידים: בכל התחנות הדריכו והפעילו התלמידים גם בהדרכות בכיתות וגם בהפסקה הפעילה. התלמידים שהפעילו דווחו על השתתפות ערה של כל תלמידי ביה"ס במגוון התחנות.

החינוך לזה"ב משולב בעשייה היומיומית בבית הספר. כך למשל, בשבוע שעבר חגגנו עם הסבים והסבתות בתכנית "זהב מדור לדור" בה הפעילו תלמידי כיתה ו'1 את תלמידי כיתות ב' ו-ג', ובכל יום שישי פועלת התכנית "ילדים של זה"ב" המשלבת את תלמידי כיתה ב' והבוגרים.

מנהלת ביה"ס גב' גלית אקריש מודה לתלמידי שכבת ו' על הובלת הדרכה באופן רציני ומקצועי בכל העשייה הבית ספרית בזכות תכנון והדרכה מקצועית של הצוות החינוכי וכל השותפים. תודה למיטל מוריץ רכזת זה"ב ולענת אלחרר על הכנת התלמידים להדרכות בכיתות. תודה מיוחדת למועצה המקומית גדרה ובפרט, למנהלת בטיחות בדרכים היישובית, גלית דניאל על השותפות בהעלאת המודעות לבטיחות בדרכים במסגרת היישובית והבית ספרית ובשילוב התכנית המיוחדת "זה"ב מדור לדור".

ראש המועצה יואל גמליאל: "המועצה המקומית גדרה משקיעה רבות בתחום הבטיחות בדרכים הן מבחינת תשתיות והן מבחינת הסברה. בתוך כך, מתקיימות תכניות יישוביות להגברת המודעות בבתי הספר ומחוצה לו. תודה למנהלת הבטיחות בדרכים היישובית, גלית דניאל שמשקיעה רבות למען הנושא, למנהלת בית ספר פינס ולצוות החינוכי שלוקח את הנושא צעד אחד קדימה ומקיים פעילויות שוטפות להטמעת חשיבותו"