מועצה מקומית גדרה

מצדיעים למתנדבים

01/11/2017
מצדיעים למתנדבים

ערב הוקרה מיוחד לאנשים מיוחדים

במושבה יש כ-700 מתנדבים בקהילה, ובמחלקה לשירותים חברתיים ערכו עבורם ערב מיוחד ומרשים שבמהלכו חולקו תעודות למתנדבים שגילו יוזמה אישית באופן פרטני. ראש המועצה יואל גמליאל: "אני רואה במתנדבים חוליה המעצימה את היישוב"

הם נותנים מזמנם וממרצם בהתנדבות וזו העת להחזיר להם. ערב הוקרה מיוחד לכ-700 המתנדבים של גדרה נערך בשבוע הקודם ובמרכזו הענקת אות הוקרה למי שגילה יוזמה יוצאת דופן באופן פרטני. במחלקה לשירותים חברתיים אומרים כי מספר המתנדבים גדול יותר, אולם יש כאלה המעדיפים לא להיחשף ולתרום בסתר. 

הערב נערך במעמד ראש המועצה מר יואל גמליאל ובשיתוף משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים בהובלת רכז ההתנדבות של המחלקה לשירותים חברתיים, מסגנאו קבדה. במהלך הערב, לאחר ברכות, נהנו הבאים מהופעתה של שרה שמיר "הגיל השלישי". כמו כן, כאמור, הוענקו תעודות הערכה למספר מתנדבים שהיקף ומהות הפעילות שלהם יוצא דופן: נורית חנינה, שוש בן משי, זוית פור, איתן ברוך, אביב סלמון, מלכה שלמה, תמר איילון, אברהם לביא, שושנה דוד, שמואל מוזס, דליה לוי, ניר בזק, שוש נעים, יוסי עג'מי, אוראל צוקרמן, לירון שטרית, פלורה סיטון, אייל ברקוביץ ודבי און.

מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים, בת חן קרני, ציינה כי תחום ההתנדבות המועצה חוצה גילאים: "ביישוב מאמינים שחינוך להתנדבות ונתינה, שהם הבסיס למערכת היחסים בין בני האדם. בגדרה קיימים פרויקטים התנדבותיים הן בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים, בחטיבות הביניים והתיכונים וכמובן, גם בשכבות הגיל הבוגרות יותר".

ראש המועצה יואל גמליאל: "המתנדבים מחזקים את המרקם החברתי של המושבה ומסייעים לבניית קהילה עם יסודות חזקים של סולידריות חברתית וחוסן. ערכי הנתינה וההתנדבות בגדרה הם חלק בלתי נפרד מצביונה. אני רואה במתנדבים חוליה חזקה ומשמעותית התורמת רבות לייחודיות הקהילה והמושבה".