מועצה מקומית גדרה

תערוכה חדשה

19/01/2023
תערוכה חדשה

תערוכה חדשה בספריית גדרה

השבוע נערכה בספרייה של גדרה תערוכה בשם "מתנת המבט" אשר מציגה מעבודותיה של פרוין שמואלי בוכניק שבנוסף לעיסוקיה ויצירותיה היא מורה לאמנות בבית הספר פינס בגדרה.

פרוין היא אומנית ישראלית ילידת 1961, בוגרת המחלקה לאמנות בבצלאל, חיה ויוצרת בקיבוץ חולדה. תערוכת "מתנת המבט" מחזקת את התפיסה החינוכית לחיזוק תחושת השייכות. פרוין מהווה השראה לתלמידים ומחזקת את תולדות האומנות בכל היבטיה.

הקמת התערוכה בספרייה הציבורית זו הזדמנות לחשיפה לתרבות ויצירה לצד חיבורים עם הספרייה והזדמנות של התלמידים להשאיל ספרים, שכן לתערוכה המוצלחת הגיעו עשרות ילדים והורים. 

גלית אקריש, מנהלת בית הספר "פינס": תודה לראש המועצה מר יואל גמליאל, למנהלת אגף החינוך גב' ענת קוך, למנהלת הקהילה גב' גלית דניאל למנהלת הספרייה ליאת חנוכה  ולאוצר התערוכה דויד על פתיחת תערוכה בערב שכולו חיבורי תרבות והעצמה קהילתית. תודה מיוחדת לתלמידי כיתה ה'1 שפתחו את הערב בשירה למחנכת יערה מורי ולרכזת האירועים הבית ספרית מיטל מוריץ. משפחת "פינס" מזמינה את כל קהילת גדרה להגיע לספרייה להתרשם מהתערוכה ולבחור ספר קריאה, מבטיחים הנאה רבה.

יואל גמליאל ראש המועצה: "ברצוני להודות לגלית דניאל מנהלת אגף חברה וקהילה, לליאת חתוכה מנהלת הספרייה, ולגלית אקריש מנהלת בית הספר פינס - על העשייה החינוכית והתרבותית הענפה. תודה גדולה לאוצר התערוכה דוד נאמן ולפרוין שמואלי בוכניק האומנית הנפלאה!"