מועצה מקומית גדרה

הופכים את גדרה לירוקה

11/10/2020
הופכים את גדרה לירוקה
הופכים את גדרה לירוקה 

המועצה המקומית גדרה יצאה במבצע הסברה ופיקוח נרחב בגדרה על מנת לצמצם את התפשטות נגיף הקורונה. בין השאר עובדי המועצה התגייסו לעמדות הסברה, תוגבר הפיקוח והאכיפה והודק שיתוף הפעולה עם פיקוד העורף

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: " אני קורא לכם, לכל אחת ואחד מכם להתגייס יחד איתנו למאמץ היישובי, רק יחד נוכל להפוך את גדרה לירוקה!" 

בהובלת ראש המועצה יואל גמליאל, המועצה המקומית גדרה יצאה במבצע נרחב לצמצום התפשטות נגיף הקורונה בגדרה והפיכתה ליישוב ירוק. מדובר במבצע משולב של הסברה רחבה יחד עם פיקוח ושיטור הדוק.

בתוך כך, מבחינת ההסברה, גדרה רושתה בשילוט הסברה, הוקמו עמדות הסברה בנקודות מרכזיות המאויישות על ידי עובדי ועובדות הרשות. העמדות ממוקמות ברחוב הבילויים, ברחוב פינס מול המועצה, בלב גדרה, בהרצוג-מנחם בגין, בויצמן-מרבד הקסמים, בויצמן-סברדלוב ובגוזלן שתי עמדות. סך הכל 8 עמדות שיאויישו בכל יום בשבוע הקרוב.בעמדות אלה יחולקו מסיכות וחומרי הסברה. עמדות אלה הן בנוסף להסברה המתבצעת על ידי פיקוד העורף. במקביל לכך, פיקוח על שמירת ההנחיות תוגבר משמעותית בין השאר תוך שילוב מתנדבי המשמר האזרחי.

בנוסף לכך, המועצה המקומית גדרה ממשיכה את הפעילות בתמיכה ובצמצום התפשטות נגיף הקורונה- הוקם צוות מתשאלות לחקירות, פועלת לשמרטפיות לצוותי מערכת הבריאות, משוחחת עם תושבים מאומתים, דואגים למחשב לכל ילד, מסייעים לתושבים בתמיכה רגשית ועוד.


יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "אני קורא לכם, לכל אחת ואחד מכם להתגייס יחד איתנו למאמץ היישובי, רק יחד נוכל להפוך את גדרה לירוקה! כולנו עושים מאמץ. כולנו מתגייסים. יחד נשמור על בריאות קהילת גדרה. תודה לצוותי המועצה ומרכז אופק על ההתגייסות לפרוייקט. תודה למתנדבים, למשטרה ולפיקוד העורף על שיתוף הפעולה המלא."
.