מועצה מקומית גדרה

קדנציה תשיעית

19/12/2019
קדנציה תשיעית

ושדי בצלאל פותח קדנציה תשיעית ביד לבנים


חברי הנהלת בית יד לבנים בגדרה הצביעו פה אחד לבצלאל ושדי, שימשיך לכהן בתפקיד יו"ר הנהלת יד לבנים של גדרה והסביבה. בצלאל: "אני פותח קדנציה תשיעית והעשייה תתגבר, הודות לראש המועצה, עם מעבר למשרד גדול בקרוב". ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: "אני מברך את בצלאל ומאחל לו הצלחה בהמשך התפקיד"

בית יד לבנים בגדרה פועל ממשרד ב"בית רחל" ומנציח את 93 הנופלים במערכות ישראל בגדרה ויישובי הסביבה- עשרת, בני ראם ובני עייש. במרכז אופק קיים חדר הנצחה לזכר נופלים. לפני כשנה הכניס יד לבנים ספר תורה לזכר הנופלים בבני ראם כולל שמותיהם בזהב על מעטפת הספר עצמו.  

את פעילות הסניף של יד לבנים בגדרה והסביבה מוביל ב-30 השנים האחרונות בצלאל ושדי, כיום בן 81. בישיבת ההנהלה שהתקיימה לאחרונה ביד לבנים התמודדו יגאל ברק, בצלאל ושדי, רות טופול, נעמי שוקר ואמנון שרעבי. בצלאל נבחר פה אחד לתפקיד, כאשר הבחירות לשאר הועדות יתקיימו בחודש הקרוב. זה המקום לציין כי כל חברי "יד לבנים" עושים את פעילותם הערכית  בהתנדבות מלאה. בצלאל אמר השבוע: "הפעילות של יד לבנים תימשך. הגיל הוא רק מספר והפעילות תימשך במלוא המרץ גם בשנה הקרובה".\

בשנה הקרובה אף אמור לצאת מכרז לבניית משרד גדול ומרווח של יד לבנים שישתרע על פני 150 מ"ר בבית רחל. יו"ר יד לבנים, בצלאל ושדי: "בית רחל נקרא על שם אשתו של ד"ר משה פינס, ממייסדי המושבה ולמעשה הם החלו בפעילות ההנצחה כאשר הציבו פסל לזכר הנופלים בימים שלפני קום המדינה".  

בצלאל ושדי שיבח השבוע את ראש המועצה על כך שקידם, כבר לפני שנים, את פעילות יד לבנים בגדרה.
בקרוב, כך סיפר בצלאל, גדרה תקיים ערב הוקרה מיוחד במעמד משרד הביטחון, ל-22 הורים שכולים שהגיעו לגיל גבורות. 

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: "אני מברך את בצלאל ומאחל לו הצלחה בהמשך התפקיד".