מועצה מקומית גדרה

ממחזרים אהבה

08/01/2019
ממחזרים אהבה
ממחזרים אהבה

פרוייקט אשר התחיל בשיחה מקרית הפך לאחד המיזמים המובילים של גן הילדים נחלים בגדרה

גן הילדים נחלים בגדרה מוביל בשנים האחרונות פרוייקט חינוכי למען הסביבה והקהילה בגדרה. פרוייקט זה בעל חשיבות ערכית וחברתית שכן, ילדי הגן לומדים גם איך לשמור על הסביבה וכיצד מפיקים מכך תועלת למען החברה כולה. באמצעות מיזם זה ילדי הגן אוספים בקבוקים ופחיות ריקים וממחזרים אותם. עם הכסף של מחזור הבקבוקים הם רוכשים מתנה בכל פעם לכיתה אחרת ביישוב ואו רוכשים מתנה עבור בתי אבות, מחלקות בבתי חולים, משמחים חולים ועוד.

הפרוייקט החל ביוזמת מנהלת הגן, הגב' אורית נדב בשנה שעברה והפך לפרוייקט דגל מוביל. הגננת אורית לא תיארה לעצמה ששיחת חולין עם הורי הגן תוביל לפרוייקט גדול שאליו ירתמו צוות ההוראה, ילדי הגן והוריהם.  

אורית נדב, מנהלת הגן: "יש לנו המבוגרים חשיבות יתרה ללמד את דור העתיד ערכים, חשיבות גדולה יותר לעשות זאת כבר בגיל הרך לאהבת הארץ והטבע, להגנה על הסביבה, הקניית יכולת התרומה האישית, אהבת הזולת ופיתוח וחיזוק יכולת הנתינה".

בשבוע האחרון ביקרו בגן הילדים 'נחלים' דיריים מאגודת על״ה. מעון מוריה בגדרה הוא אחד מהפרוייקטים שילדי הגן בחרו להעניק מתנה. מפגש כזה עבור ילדי הגן היה מתבקש ונכון. הילדים שהתכוננו לקראת המפגש היו נרגשים מאוד הכינו ציורים ותשורות. ילדי הגן קיבלו מתנה מעשה ידייהם פמוטים לקבלת שבת והם בתמורה רכשו עבורם ערכת שתילה.

ראש המועצה יואל גמליאל: "אני מברך על מיזם מעורר השראה זה שבו גם הילדים מטמיעים ערכים חשובים וגם מחזקים את הקהילה. יישר כח לכל העוסקים ביוזמה חשובה זו"