מועצה מקומית גדרה

יום המשפחה בגדרה

22/02/2018
יום המשפחה בגדרה
חגיגה של ממש ביום המשפחה בגדרה ביסודיים

בבית ספר רעות הפכו תלמידי כיתה א'2 למלצרים בבית קפה. בפינס חגגו את האירוע בגבעת ברנר עם חיבור ליום העצמאות ה-70 למדינה. כך נראו המסיבות שבהן כל המשפחות יצאו מאושרות

תלמידי כיתה ב' בבית ספר רעות חגגו את יום המשפחה יחד עם ההורים. הערב החל עם מצגת תמונות שבה הילדים זיהו את עצמם בתמונות כתינוקות. קריאות ההתלהבות, כאשר ראו עצמם וזיהו את חבריהם ומורתם, היו גדולות ושמחות. לאחר מכן, הקשיבו הילדים לסיפור "לאן נעלמות הדאגות" מאת אנתוני בראון, ובעקבותיו קיימו שיח ויצירה עם הוריהם ביצירת בובת דאגה. הילדים וההורים יצרו בובות יפות, מעוצבות וצבעוניות.

לסיום הערב, שיחקו הילדים וההורים במשחק שאותו עיצבו הילדים: "נשיקה חיבוק", כמו במשחק איקס עיגול. המנצח קיבל נשיקה וחיבוק - להורים ולילדים לא היה אכפת לנצח או להפסיד – זו הייתה הזדמנות נהדרת לחיבוקים ונשיקות. "זה היה ערב מגבש, מהנה ומרתק, שבו קיבלו ההורים והילדים זמן איכות", סיכמה מחנכת הכיתה, מילי גלבוע. 

בבית ספר "פינס" ציינו את יו המשפחה בחגיגה המסורתית בגבעת ברנר, שנערכת זו השנה החמישית. השנה נערכו החגיגות בסימן 70 למדינה והמופע שנבחר "תמונה של מדינה", חיבר לשורשים ולתולדות המדינה. הצוות החינוכי קיבל את תלמידי כיתות ד'-ו' וההורים עם ברכה אישית ושי מילדם. מקהלת בית הספר פתחה את האירוע בשילוב שירי ארץ ישראל וההמנון הבית ספרי. המשפחות הצטרפו לשירה עם השירון שקיבלו בכניסה למופע. ראש המועצה, יואל גמליאל, כיבד בנוכחותו את האירוע. 

בבית ספר רעות הלכו על קונספט של בית קפה, שבו היו תלמידי כיתה א' מלצרים ליום אחד עם סינרים מעוצבים, פנקסים ועטים. השולחנות נערכו בצורה חגיגית ותפריטים, וכל ילד דאג להושיב את הוריו ליד שולחן ולקחת מהם הזמנה מהתפריט המגוון. ההורים יכלו לבחור מתוך מגוון רחב וטעים של עוגות ומאפים, מוזלי, פשטידות, ירקות וסלט פירות ושתייה חמה או קרה. ברגע שההזמנה הונחה על השולחן  ההורים "שילמו" בחיבוקים ובנשיקות. בסוף הערב, ולמחרת היום, ההורים הביעו את הערכתם והתרגשותם מהפעילות המיוחדת ומהפינוק האישי שקיבלו.

ביום המשפחה בבית ספר "קשת" הילדים עמדו במרכז והעבירו להוריהם את ייחודיותו של בית הספר - ילדי המפגש והתפילה הנחו בפני הוריהם גם שיעור מפגש וגם שיעור תפילה. כל קבוצה קיבלה כיתה והעבירה שיעור מדהים! במלוא מובן המילה. לאחר מכן יצרו אלבום תמונות משפחתי כיתתי. כל משפחה עיצבה דף וביחד יצרו אלבום שלם שילווה את הילדים גם בשנים הבאות.