2.11.23 | עדכון לגבי קבלת קהל במשרדי המועצה המקומית גדרה

2.11.23 |  עדכון לגבי קבלת קהל במשרדי המועצה המקומית גדרה


לידיעת הציבור,
החל מיום ראשון, 5.11, קבלת קהל במשרדי המועצה המקומית גדרה (כולל ספרייה) תתקיים בימי שני בין השעות 8:30-15:30.

שימו לב- במחלקת הגבייה ובמינהל ההנדסה תתקיים קבלת קהל על פי המפורט:

מחלקת הגבייה
משרדי מחלקת הגבייה יהיו פתוחים לקבלת קהל בימים ראשון- חמישי בשעות 8:00-14:45. 

לנוחותכם, ניתן לבצע פעולות גם דרך מערכת mast בקישור זה https://www.mast.co.il/

מינהל ההנדסה
משרדי מינהל ההנדסה יהיו פתוחים לקבלת קהל בימים ראשון-חמישי בשעות 8:30-15:30.
ניתן לקבל מענה טלפוני - פרטי ההתקשרות בקישור זה https://www.gedera.muni.il/Branches/Branch.aspx?nodeId=990&branchId=536

▪טלפון מרכזי של משרדי המועצה -08-8593555
▪מוקד 106 זמין 24/7 בטלפון 1-800-200-583