מועצה מקומית גדרה

סיירת ההורים של גדרה

13/12/2017
סיירת ההורים של גדרה

סיירת ההורים של גדרה

בסיור מודרך ומלמד עם הכתב לענייני פלילים

כבר שמונה שנים ברציפות, בלילות הקיץ החמים ובלילות החורף הקרים, סיירת הורים מסיירת בימי שישי בלילה בגנים הציבוריים, מושיטים יד לעזרה בעת הצורך, מהווים אוזן קשבת ומנהלים עם הנוער דיונים על דברים שלא תמיד משוחחים עליהם בבית. 

סיירת ההורים בגדרה גאה להיות חלק במאמץ הכלל יישובי הנותן מעטפת חינוכית לבני הנוער וכיחידה בתוך מחלקת מניעה והסברה, כך גם חברי הסיירת מסייעת במניעת התנהגויות סיכון בהם נמצאים בני הנוער.

סיירת ההורים בגדרה היא מהוותיקות בארץ ומהווה מודל לחיקוי בישובים אחרים. זאת, בזכות מתנדבי הסיירת אשר משקיעים מזמנם ומעצמם למען הנוער, למען החברה ועתידה.

בחודש זה, דצמבר, המציין את חודש המאבק בהתנהגויות סיכון, מציינים בגדרה על ידי תכניות מניעה בבתי הספר ואחר הצהריים.

בתוך כך, השבוע יצאו מתנדבי סיירת ההורים לסיור מודרך ומלמד בדרום תל-אביב עם הכתב לענייני פלילים, בוקי נאה. הסיור המרתק לימד רבות את המתנדבים בהתמודדות במצבים שונים, סיור מרתק ומאלף שהשאיר חותם בקרב המשתתפים.

מנהלת תכניות מניעה, גלית דניאל ציינה כי המועצה המקומית גדרה פועלת בתחום התכניות המניעה לאורך כל השנה, מפעילה תכניות יישוביות בנושאים שונים כולל פרוייקטים מעציבים בעת הצורך "אני מודה על ההיענות הגבוהה של תושבים להתנדב בסיירת ההורים, זה לא מובן מאליו. תודה לנאור קורקוס המנהל את סיירת ההורים"

להצטרפות לסיירת: נאור קורקוס  054-5214905