מועצה מקומית גדרה

שבת ארגון בבני עקיבא גדרה

30/11/2017
שבת ארגון בבני עקיבא גדרה

שבת ארגון בבני עקיבא גדרה

מסכמים חודש בנושא "מובילים בדרך תורה ועבודה"

סניף בני עקיבא גדרה ציינו בשבת האחרונה את שבת הארגון. שבת ארגון זוהי שבת שיא לאחר חודש שבו משקיעים ללמידת הנושא בדרכים חווייתיות ומגוונות כאשר נושא החודש היה "מובילים בדרך תורה ועבודה".

במהלך השבועיים הראשונים למדו על פיתוח מבט לאומי - מעבר מהסתכלות על עצמנו, מה טוב לנו, מה נוח לנו, להסתכלות על כלל העם שלנו, בני עקיבא כתנועה שמובילה אומה שלמה.

בשבועיים האחרונים התמקדנו ב"תודעת הדרך" להבנה שתהליכים לוקחים זמן, בניגוד למציאות של "כאן ועכשיו"  של קיצורי דרך.

במהלך החודש כל שבט יישם את הנושא בדרכים שונות: בפעילות, בריקודים ואפילו במורלים. וזה עדיין לא הסוף.

כאמור, לאחר חודש עמוס בכיף, שמחה, חזרות, עשייה, למידה, צביעה ומלא חוויות, סניף בני עקיבא גדרה הגיע לשיא שאליו חיכו וציפו – שבת ארגון. 

שבת הארגון היתה שיא החודש בה היו 150 חניכים ומדריכים במפקד – התקיימה פעולה מיוחדת עם השליחים, מפקד אש, דגלנות, הופעות מדהימות והשבעה לשבט החדש, שבט הנני.

קומונרית בני עקיבא, עדן: "זאת הזדמנות לומר תודה לצוות תשע"ח, הצוות המוביל של הסניף- על חודש שלם של השקעה אינסופית, ועבודת קודש ענקית. אורי, אורין בתאל, יעל יהונתן, מיכל נדב ליאור, מעיין חמי, אביתר טנג'י, שקד, תומר, איתי, אושרית, עידו, אביתר עמר ומעיין שלום. אתם באמת חוד החנית של הנוער, גאים בכם המון!תודה להורים ולחב"ב בוגרים המדהימים שלנו על העזרה בכל מה שהיה צריך.וכמובן לחבריא א שהגיעו בקביעות לכל פעילות, השתתפו ופעלו בשמחה."

קומונרית בני עקיבא, סניף טספה, רעות: " השבת עצמה הייתה מעין סיכום של הנושא, ובמוצאי שבת העלנו הופעות שהביאו לידי ביטוי את יכולותיהם ואת כישרונותיהם של כלל חניכי הסניף, כל אחד בדרך המיוחדת והיצירתית שלו. שמחנו מאוד שראש המועצה יואל גמליאל וחגית אמסלם כיבדו אותנו בנוכחותם ובברכותיהם בערב הזה.היה חודש ערכי, כיף, מגבש, משמעותי, שגילה כמה כוח טמון בסניף טספה. ממשיכים לעבוד ולהמשיך את האנרגיות והשמיה במשך כל השנה!"