מועצה מקומית גדרה

עולים על המגרש המחודש!

30/11/2017

חודש מגרש הכדורגל ההיסטורי בגדרה

בשישי האחרון התקיים משחק על המגרש ההיסטורי שחודש ועורר התפעלות והתרגשות גדולה במושבה

חגיגה גדולה מלווה ברגשות נוסטלגיה מהעבר היתה בשישי הקודם במגרש הכדורגל שחודש בגדרה. במגרש הכדורגל, שהיווה את מוקד המושבה בעבר, שם היה מקום המפגש וההנאה של רבים מתושבי גדרה, התקיים המשחק הראשון, משחק ליגה שנערך בין הפועל גדרה לבית"ר יבנה. 

תושבים רבים הגיעו לצפות במגרש החדש ובמשחק הראשון ולעודד את קבוצת גדרה בדרך לניצחון. על המגרש ניתן היה לראות את ראש המועצה , חברי המועצה, נציגי התאחדות הכדורגל, שחקני עבר של גדרה, קבוצות ילדים בכדורגל, יורם אורנשטיין מנכ"ל הפועל, נדב יעקובי, מנהלת מרכז אופק ועוד. זה הזמן לציין את שחקני העבר שבלטו בגדרה – נחום דהרי, עודד ואנה, אבי דואק, נפתלי גול, דודו שמוקלר, רחמים דמתי, גבי נתן, עזריה לופו, שלום קריטי ושמשון קריטי. זוכרים את יוסי שילוואן ז"ל שהיה שחקן מוכר ואהוב.

בשבוע הקודם, לאחר סגירת הקצוות האחרונים במגרש עצמו, הגיעו נציגי התאחדות הכדורגל לבחון את כשירותו של המגרש. המגרש, כידוע, אושר ולאחר מכן הוחלט על קיום המשחק הראשון בשישי. ההשקעה הכוללת לחידוש המגרש עמדה על סך של כשמונה מליון ₪.

ביום המשחק, מוסיקה קצבית קיבלה את הבאים למגרש. לפני המשחק נערך טקס בהנחייתו של אופיר לוי בו ראש המועצה ברך, וכן, ברך מנכ"ל הפועל, יורם אורנשטיין, תושב גדרה. 

מהלך המשחק היה מותח אך בסופו של דבר גברה קבוצת הפועל גדרה על קבוצת בית"ר יבנה בתוצאה 2-0 למרות ששיחקו עם עשרה שחקנים בלבד, בזאת, סוגרת קבוצת גדרה שישה ניצחונות רצופים וממשיכה להיות מקום ראשון בליגה.

 קבוצת נבחרת הכדורגל מצולמת על הדשא

צילום: אורית סיני