מועצה מקומית גדרה

עם הפנים לעסקים המקומיים

23/11/2017
עם הפנים לעסקים המקומיים

המועצה המקומית גדרה עם הפנים לעסקים המקומיים

שר הכלכלה, אלי כהן: "הנוכחות המרשימה בכנס, מעידה על האכסניה והתמיכה שמעניק ראש המועצה יואל גמליאל לעסקים הקטנים, יישר כח על העשייה וההתפתחות של היישוב"

מאות תושבים הגיעו השבוע למרכז אופק בגדרה לכנס לעסקים קטנים. הכנס שנערך ביוזמת ראש המועצה יואל גמליאל אירח את ראשי הערים הסמוכות ונוצר כתולדה של שיתוף פעולה עמוק בין לשכתו של גמליאל לסוכנות מעוף לעסקים קטנים ובינוניים של משרד הכלכלה. 

בין אורחי הכנס, נשא דברים גם שר הכלכלה, אלי כהן, שהחמיא לגמליאל על מצב המושבה וציין בפני המשתתפים "ביקרתי במועצה, ראיתי את רמת השירות לתושבים ואני רוצה להגיד לך יישר כוח על ההתפתחות של המושבה בכל תחומי החיים". 

הכנס חיזק את מעמדה של גדרה כרשות מקומית תומכת עסקים קטנים. גמליאל אמר בנאומו כי העסקים הקטנים הם הבסיס לעשייה ולתנופה. לדבריו, ניהול עסק נכון הוא המפתח להצלחה, ממש כפי שהוא מנהל את המועצה. "בדיוק כשם שעסקים קטנים ובינוניים צריכים להתמודד עם בעיות תזרים, כך גם אנו כמועצה, צריכים למצוא מקורות מימון בכדי להמשיך את תנופת הפיתוח. יש לנו רק 52 מיליון שקל מארנונה אבל השקענו 80 מיליון בתשתיות ומעל 50 מיליון נוספים בחינוך ובבתי הספר, ועוד עשרות מיליונים בתרבות במרכז אופק".

גמליאל הסביר כי את הכסף הנוסף הוא מצליח לגייס ממשרדי ממשלה שרואים שהוא מושקע חזרה במושבה. "המימון מאפשר למועצה להמשיך ולהתפתח  זו הסיבה שאנשים רוצים לבוא לגור בגדרה שמתפתחת", אמר ראש המועצה.

עיקר הכנס התמקד בהרצאתו המרתקת "קוד המנצח - פריצת גבולות" של הקואצ'ר, אלון אולמן, שסיפר לעיני כל על סיפור הצלחתו במגזר העסקי. 
עוד נכחו בכנס: ראש מועצת בני עייש, אריה גארלה, ראש המועצה האזורית נחל שורק, אלי אסקוזידו, מנהל סניף אשדוד של מעוף, ישראל הרשקוביץ וחברי מועצה.