מועצה מקומית גדרה

תרבות במושבה

01/11/2017
תרבות במושבה

רצועה מהחיים: מרכז אופק והאקדמיה לקולנוע בפרויקט שיארח יוצרים ישראלים


האקדמיה לקולנוע ולטלוויזיה תשתף פעולה עם מועדון הסרט האחר של מרכז אופק בגדרה במסגרת פרויקט "מובילים קולנוע" שבו יוקרנו סרטים ישראלים בליווי מפגש עם אחד היוצרים או השחקנים. ההקרנה הראשונה ב-9/11: "לשבור את הקיר" ומפגש עם השחקנית נועה קולר


מועדון הסרט האחר של מרכז אופק בגדרה שפועל זה שלוש שנים, יחל לשתף פעולה השנה עם האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה בראשותו של תושב המושבה מוש דנון בפרויקט "מובילים קולנוע". הפרויקט נועד לקרב את הקהל הישראלי ליצירה ישראלית איכותית, והוא ילווה על ידי במאים ושחקנים מובילים שיעניקו הרצאה לפני הסרט. 

המועדון הייחודי מאפשר למועדון של חובבי קולנוע שצופים פעם בחודש בהקרנה של סרטי איכות, המלווים בהרצאה קצרה של אנשי קולנוע. כעת מצטרף אל המועדון פרויקט "מובילים קולנוע" של האקדמיה ובמסגרתו יוקרנו סרטים ישראלים חדשים, אשר ילוו במפגש עם אחד היוצרים או השחקנים של הסרט.

הסרט הראשון "לשבור את הקיר" של הבימאית רמה בורשטיין יוקרן בתאריך 9.11. את ההקרנה תלווה השחקנית נועה קולר - זוכת פרס אופיר על משחקה בסרט. בנוסף, ישולבו גם הרצאות של ענת שפרן-אור על סרטים זרים.

ראש המועצה יואל גמליאל בירך על שיתוף הפעולה: "אני שמח על היוזמה ועל שיתוף הפעולה שבזכותו תושבי גדרה יוכלו ליהנות מסרטים ישראליים וגם ממפגש עם יוצרים, כדי לקבל מבט פנימה אל תוך העשייה".
 
ההקרנות ייערכו פעם בחודש ב"אולם מיכל" במרכז אופק, בימי חמישי ב-20:00. עולות כרטיס: 35 שקלים. מידע וכרטיסים במזכירות אופק 08-8594555.

ההקרנות יהיו בתאריכים: 9.11, 17.12, 11.1, 8.2, 8.3, 10.5, 14.6.