מועצה מקומית גדרה

מחזקים את הקשר בין הדורות

27/10/2017
מחזקים את הקשר בין הדורות

מחזקים את הקשר בין הדורות ואת כללי הבטיחות בדרכים

 26/10/2017

תכנית זה"ב (זהירות, בטיחות בדרכים) מדור לדור בגדרה

במהלך השנה מתקיימות פעילויות שונות ומגוונות בבתי הספר היסודיים בגדרה בתחום הבטיחות בדרכים. במסגרת הפעילות הענפה שנעשית ביישוב בתחום זה,  אחת התכניות שמה דגש על חיזוק הקשר בין הדורות ומקיימת פעילויות משותפות של הילדים עם הסבים והסבתות.

תכנית זו התקיימה כבר בבתי הספר רימונים, אוהל שלום וגוונים ותמשיך בבתי הספר היסודיים הנוספים ביישוב. התכנית הינה מתמשכת על פני מספר מפגשים כאשר ביניהם ישנם מפגשים משותפים ונפרדים. הילדים לומדים כיצד להדריך את הסבים והסבתות לנהוג בבטיחות ולהיפך. כמו כן, בונים אמנה ופועלים בדרכים נוספות להטמעת הנושא. במסגרת זו, מתקיים אירוע שיא עם מופע מרכזי ופעילויות יצירה.

ראש המועצה יואל גמליאל ציין את חשיבות הטמעת הבטיחות בדרכים בקרב ילדינו "אנו, ברשות, פועלים רבות להגברת הבטיחות בדרכים ביישוב הן על ידי שיפור תשתיות ודרכי גישה בטוחות והן על ידי הסברה ותכניות יישוביות שמתקיימות במהלך כל השנה. הטמעת חשיבות הבטיחות בדרכים תוך חיזוק הקשר בין הדורות הוא שילוב מקסים שגם מאפשר הטמעה בקרב אוכלוסיה רחבה יותר וגם מאפשר הנאה בלמידה יחד עם הסבים והסבתות"

תודה למנהלת בטיחות בדרכים היישובית, גלית דניאל, לחברת המועצה ממונה על הבטיחות בדרכים לילך לבבי, לרשות הלאומית לבטיחות בדרכים על היוזמות הנהדרות. למנהלות בתי הספר, לרכזות הבטיחות בדרכים בבתי הספר ולצוותים החינוכיים על שיתוף הפעולה.

תודה מיוחדת לילדים, לסבים ולסבתות שמתגייסים לנושא הבטיחות הדרכים מכל הלב.

תכנית זהירות, בטיחות בדרכים מדור לדור בגדרה