מועצה מקומית גדרה

בגדרה גולשים בבטחה

22/02/2023
בגדרה גולשים בבטחה

בגדרה גולשים בבטחה

כחלק מתוכנית יישובית הנעשית במסגרת אגף קהילה וחברה, הופעלו בכל בתי הספר בגדרה מגוון רחב של תוכניות מותאמות גיל בנושא גלישה בטוחה

אגף קהילה וחברה בניהולה של גלית דניאל פועל להעלאת המודעות והבטיחות בקרב ילדות וילדים ברשת. בתוך כך, האגף מפעיל בכל שנה פעילויות שוטפות כבר מגיל צעיר. גם השנה, מתקיימת פעילות עניפה במגוון אמצעים להעלאת המודעות והבטיחות בקרב ילדים לגלישה בטוחה ברשת. הפעילות המתקיימת במסגרת "גלישה בטוחה" כללה הצגות בהפקה של רות גנאל והרצאות לשכבות גיל הבוגרות בתיכונים.

בבתי ספר היסודיים הפעילו גם את התוכנית "יש לי ים של חברים" הכללה חתימה על אמנה לגלישה בטוחה וצילום של הילדים במסגרות בית הספר שהוקדש רק לנושא זה. כמו כן, בשכבות ד - ו  עברו התלמידים פעילויות שונות בנושא גלישה באופן אינטראקטיבי, מה שעורר ועודד את התלמידים להתלהבות ושיתוף פעולה. 

זאת ועוד, לצורך הזדהות עם הפעילות הארצית לגלישה בטוחה, בניין המועצה הואר בכחול כפי שנעשה ביישובים רבים בארץ.

גלית דניאל, מנהלת אגף קהילה וחברה: "בגדרה יש שפה משותפת שבה אנו שומרים אחד על השני והגלישה הבטוחה היא נר לרגלינו. צבענו את בנין המועצה בכחול ביום חמישי וציינו את הגלישה הבטוחה בגדרה כמו בהרבה מקומות בארץ."

יואל גמליאל, ראש מועצת גדרה: "השמירה על ילדינו בכל תחומי החיים היא בראש סדר העדיפויות והבטיחות ברשת היא חלק בלתי נפרד מכך. לפיכך, אני רואה חשיבות רבה שבכל בתי הספר במושבה יתקיים מגוון רחב של תוכניות בנושא גלישה בטוחה. אני מודה לגלית דניאל, מנהלת אגף חברה וקהילה ולצוותה על העשייה בחשובה בנושא זה".