מועצה מקומית גדרה

יוזמה מיוחדת בגדרה:

19/02/2023
יוזמה מיוחדת בגדרה:

יוזמה מיוחדת בגדרה: מוסרים תחפושות ועושים שמח לכל הילדים

גם השנה קהילת גדרה מתגייסת ותורמת תחפושות לתושבים המוכרים למחלקה לשירותים חברתיים. ראש מועצת גדרה יואל גמליאל: " בגדרה קהילה משפחתית עם ערבות הדדית ומחמם את הלב לראות את ההיענות וההתגייסות של כל אחת ואחד"

כחלק מהפעילויות הרבות שמקיימת המחלקה לשירותים חברתיים, ממשיכים גם השנה ביוזמה של תחפושת לכל ילד וילדה יחד עם מתנדבות ומתנדבים מקהילת גדרה.

במיזם זה גם שומרים על סביבה ירוקה וממחזרים תחפושות שכבר אין בהן שימוש וגם דואגים שאף ילד או ילדה לא יישאר ללא תחפושת בגדרה.

תושבי המועצה הוזמנו להוציא מביתם תחפושות אשר לא בשימוש יותר ולהביא אותן למחלקה לשירותים חברתיים, משם יועברו התחפושות לכל מי שצריך במטרה שיהיה לו חג פורים שמח.

עו"ס שרה אורן, מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים: "לראות ילד מתלהב מתחפושת חדשה ואת האור שנפקח לו בעיניים זה משהו שנותן לנו כוח לכל השנה. אנחנו קוראים לתושבי גדרה להצטרף למיזם זה. חג פורים שמח" 

ראש מועצת גדרה יואל גמליאל: "אני מברך על מיזם זה ומודה למתנדבות ולמתנדבים הפועלים במסירות למימושו. בגדרה קהילה משפחתית עם ערבות הדדית ומחמם את הלב לראות את ההיענות וההתגייסות של כל אחת ואחד."