מועצה מקומית גדרה

שומרים על בטחון ילדינו

24/01/2023
שומרים על בטחון ילדינו

שומרים על בטחון ילדינו – מכירים תודה לסיירת ההורים היישובית

השבוע התקיים ערב מרגש להוקרת המתנדבות והמתנדבים הפועלים למען ילדינו ולהחלפת רכז סיירת ההורים היישובי. ראש המועצה יואל גמליאל: "תודה לסיירת ההורים הפועלת במסירות ושומרת על בטחון ילדינו" 

סיירת ההורים היא גוף התנדבותי הפועל למען ילדינו הקיימת בגדרה כ- 13 שנה בניהולה ובהובלתה של גלית דניאל, מנהלת אגף חברה וקהילה. בסיירת ההורים מתנדבות ומתנדבים, תושבות ותושבי גדרה, הנרתמים בערבי שישי ומקיימים סיורים ברחבי היישוב. בסיורים חברי הסיירת מעניקים תחושת מוגנות וביטחון בעצם נוכחותם ברחובות היישוב והם ערים וזמינים לכל קריאה ופנייה. 

השבוע התקיים ערב מרגש של אגף חברה וקהילה בו השתתפו המתנדבות והמתנדבים של סיירת ההורים. בערב זה הוקירו את עשייתו וציינו את סיום תפקידו של נאור קורקוס שבמשך שנים רבות ריכז את הסיירת במסירות ומכל הלב. כמו כן, בערב זה ציינו את כניסתו של ויקטור ברטלבסקי כרכז סיירת ההורים ואיחלו לו הצלחה רבה בדרכו ובעשייה חשובה זו.

מנהלת אגף חברה וקהילה, גלית דניאל: "סיירת ההורים פעילה בגדרה בהצלחה רבה ואף הפכה להיות מודל לסיירות בארץ המגיעות ללמוד ולקבל השראה מאיתנו. אני מודה למתנדבות ולמתנדבים שיוצאים כל שישי ושומרים על ילדינו. אני מודה לנאור קורקוס, רכז סיירת ההורים היוצא על עשייה נפלאה וארוכת שנים ומברכת את רכז המתנדבים הנכנס, ויקטור ברטלבסקי"

ראש המועצה יואל גמליאל: "אין ספק שגדרה התברכה בקהילה עם ערבות הדדית, המתנדבות והמתנדבים הרבים אשר פועלים במגוון תחומים מעידים על כך. אני מודה לנאור קורקוס על העשיה רבת השנים כרכז הסיירת ומברך את רכז הסיירת הנכנס ויקטור ברטלבסקי. תודה מכל הלב לחברות ולחברי סיירת ההורים הפועלים במסירות ושומרים על ילדינו. תודה לגלית דניאל, מנהלת אגף חברה וקהילה  על הובלת הסיירת ועל ערב הוקרה חשוב זה. יש לנו גדרה נהדרת"