מועצה מקומית גדרה

מקדמים הזדקנות מיטבית באשכול

09/06/2022
מקדמים הזדקנות מיטבית באשכול

 

מקדמים הזדקנות מיטבית באשכול 

בשבוע שעבר אירחה גדרה כנס לקידום הזדקנות מיטבית של אשכול שורק דרומי, יחד עם השרה לשיוויון חברתי, מירב כהן, מנכ"לית האשכול, שירה דקל-כץ, ראשי הרשויות של האשכול, נציגים מהאוכלוסיה המבוגרת באשכול, נציגי משרדי ממשלה וגורמי המקצוע. אשכול שורק דרומי מוביל שיתופי פעולה במגוון תחומים ורבדים, אך אחד החשובים ביותר - הוא נושא האוכלוסיה המבוגרת והזכות שלה להזדקן בכבוד. מתוך כך, בחרו באשכול שורק דרומי להיות "אשכול ידידותי גיל" - אשר ישים את האזרח הוותיק במרכז


במהלך הכנס, הוצג בפנינו נושא הבריאות, הרווחה וההזדקנות המיטבית בראיה האזורית, קיבלנו נקודת מבט נוספת של אנשי מקצוע ותושבים וותיקים שהציגו בפנינו את נקודות השימור אך גם השיפור. 

כאשר האשכול פועל יחד, יש לו כח רב

יואל גמליאל, ראש המועצה: "כיו"ר האשכול, אני רואה חשיבות גדולה בנושא הזה, האוכלוסייה המבוגרת היא אוכלוסייה חשובה מאוד ועלינו מוטלת האחריות לשמור עליה, לדאוג לה ולטפח אותה. לכן, נושאים מהסוג הזה נמצאים בראש מעייננו. לאשכול שורק דרומי יש מחויבות לשיתוף פעולה הדוק למען האוכלוסיה הבוגרת.ברצוני להודות באופן אישי לידידתי, ד"ר מטי צרפתי, ראש המועצה האזורית יואב, על הובלת הנושא וחיזוקו. למנכ"לית האשכול, שירה דקל-כץ, על הארגון והניהול של כנס כה חשוב, מלמד ופורה. 

תודה רבה לשרה לשיוויון חברתי, מירב כהן על שיתוף הפעולה והדאגה לאוכלוסייה הוותיקה, גבי גאון, ראש המועצה האזורית מזכרת בתיה, דורון שידלוב ראש המועצה האזורית ברנר וסגן יו"ר האשכול, שי ריכנר, ראש המועצה האזורית נחל שורק, משה ליבר, ראש המועצה האזורית חבל יבנה, חובב צברי, ראש המועצה המקומית קריית עקרון, יוסי סולימני, סגן ראש העיר קריית מלאכי מלאכי, רון מוסקוביץ, מנכ"ל המועצה בני עיש, אשר הגיעו ולקחו חלק פעיל בכנס. ולמנכ"לית מרכז אופק, ליאת והב בן גל ולצוות המרכז על האירוח של הכנס במרכז אופק".