מועצה מקומית גדרה

מאימוני כושר ועד תקשורת מקרבת

16/02/2022
מאימוני כושר ועד תקשורת מקרבת

מאימוני כושר ועד תקשורת מקרבת

מינהלת החינוך היישובית ערכה ביקור בבית הספר פינס

במסגרת הביקור הציג צוות בית הספר את יוזמות מרחבי הלמידה, תכנית פ.ל.א, ותקשורת מקרבת. ראש המועצה, יואל גמליאל: "אני רואה חשיבות רבה בביקורים בהם אנו נחשפים מקרוב דרך לעשייה החינוכית תוך למידת צרכיהם של התלמידים"


השבוע התקיים בבית הספר פינס ביקור של מינהלת החינוך בגדרה, בהובלתו של ראש המועצה יואל גמליאל, יחד עם צוות הפיקוח של משרד החינוך, אגף החינוך, צוותים מקצועיים מהמועצה, מנהלות בתי הספר היסודיים והנהגת ההורים.
במהלך הביקור הציגו תלמידות ותלמידי בית הספר את העשייה החינוכית הכוללת את מרחבי הלמידה, תכנית פ.ל.א (פינס לומד אחרת), חדשנות פדגוגית ותקשורת מקרבת ושילוב ייחודיות בית הספר לתרבות ישראלית ערכית.
בהמשך הביקור שוחחו חברות וחברי המינהלת עם הצוות החינוכי ושמעו מהם על האופן בו הם חווים את גל האומיקרון, בדגש על ההשפעה על שגרת הלימודים וחיי החברה.

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: ״אני רואה חשיבות רבה בביקורי המנהלת בבתי הספר בהן אנו נחשפים מקרוב דרך חוויות התלמידים על העשייה החינוכית תוך למידת צרכיהם וחוזקותיהם. תודה למנהלת גלית אקריש ולצוות הבית ספרי על ביקור מלמד, פורה ומרגש".

גלית אקריש, מנהלת בית הספר פינס גדרה: ״אני גאה להוביל את החינוך בבית הספר ולראות את כל השותפים: תלמידים, צוות חינוכי והורים מחויבים ומלאי שמחת עשייה המחזקת את התפיסה החינוכית של תקשורת המקרבת. יחד נמשיך לצמוח כמעצמה חינוכית. תודה לצוות החינוכי על חינוך מכל הלב".