מועצה מקומית גדרה

אחוז הזכאים לתעודת בגרות

12/10/2021
אחוז הזכאים לתעודת בגרות

אחוז הזכאים לתעודת בגרות בגדרה: 97% בדיוק – מהגבוהים ביותר בישראל

תלמידי המועצה המקומית גדרה דורגו בצמרת הארצית מבחינת אחוז הזכאים לבגרות, מבין מאות רשויות מקומיות, כך על פי נתוני משרד החינוך שפורסמו אתמול. מדובר בעלייה של 5.7 אחוז במספר הזכאים ביחס לשנת 2019. מאז שנת 2014 מספר הזכאים לבגרות ביישוב האמיר בלמעלה מ-7 אחוזים. ראש המועצה גמליאל: "מקור הגאווה שלנו"

כבוד גדול למערכת החינוך בגדרה. לא פחות מ-97 אחוז זכאות לתעודת בגרות בשנת הלימודים 2020, שנת תש"פ, ללא חינוך מיוחד, לתלמידי המושבה– כך עולה מנתוני משרד החינוך שפורסמו בשבוע שעבר. ההישג הציב את גדרה בצמרת הארצית מבחינת אחוז הזכאים לבגרות, מבין מאות רשויות מקומיות.
מדובר בעלייה של 5.7 אחוזים באחוז הזכאים לעומת שנת 2019, אז עמד על 91.3. מאז שנת 2014, אז אחוז הזכאות לבגרות עמד על 89.8, נרשמה עלייה של למעלה מ-7 אחוזים המספר הזכאים.

"איכות חיים מתחילה בראש ובראשונה בחינוך" כך ציין ראש המועצה יואל גמליאל והוסיף "לפיכך, החל מכניסתי לתפקיד שמתי את החינוך בראש סדר העדיפויות הן מבחינת תקציבים והן מבחינת משאבים. הנוער בגדרה הוא מקור הגאווה שלנו והעתיד שלנו. מדובר לא רק בנוער מצטיין, אלא גם בנוער ערכי, שמתגייס ליחידות המובחרות בצה"ל, מתנדב ותורם לקהילה. אני רוצה להודות לאגף החינוך בראשותה של ענת קוך, למנכ"ל רשת דרכא ד"ר גיל פרג וצוות הרשת, לסגן יו"ר מזכ"לית הסתדרות המורים גבי שמעון, למנהלי התיכונים רוחלה טל, רונית מור ושמואל כורש, למנהלי בתי הספר היסודיים, לצוותי בתי הספר, לצוותי גני הילדים, לצוות המועצה ומרכז אופק, להורים השותפים לתהליכים וכמובן, לילדינו, מקור הגאווה שלנו לערכים ולמצויינות" 

מנהלת אגף החינוך, ענת קוך: "הישג מרשים מאד ומכובד המביא גאווה גדולה עבור גדרה. אשרינו שאלה הצוותים החינוכיים שלנו שעובדים במסירות רבה עם התלמידים. לא מובן מאליו בשום שנה להגיע להישגים כאלה. אני גאה בתלמידים ובהורים שנותנים את הגיבוי ובמנהלים המובילים את בתי הספר להצלחות ומוכיחים את מנהיגותם האיכותית בכל שנה מחדש. אני רוצה להודות לראש המועצה יואל גמליאל, לרשת 'דרכא', למפקחי בתי הספר על שיתוף פעולה ועבודה משותפת שמובילה להצלחות, להורים ולכל השותפים לעשייה החינוכית".