מועצה מקומית גדרה

היא משלנו

21/07/2021
היא משלנו
היא משלנו
יסמין אמרה, תלמידת כיתה י"ב בביה"ס דרכא נתיבי נועם זכתה באות "פעיל מצטיין" מטעם משרד החינוך


לאחרונה התקיים טקס הענקת אות "הפעיל המצטיין" לשנת תשפ"א מטעם משרד החינוך בלשכתו של ראש המועצה, יואל גמליאל במעמד מנהלת חברה ונוער מחוז מרכז משרד החינוך, ויקי ניצן, מפקח מטעם מנהל חברה ונוער במשרד החינוך מחוז מרכז יוסי מסטאי, נציגי מנהל חברה ונוער, חברת המועצה גילי אפטר, מנהלת אגף החינוך ענת קוך, מנהלת תכניות מניעה גלית דניאל, מנהלת מרכז אופק ליאת בן גל, מנהל בית ספר דרכא נתיבי נועם שמואל כורש, מנהלת ילדים, נוער וקהילה חגית אמסלם בן לולו ושמוליק איליה, רכז נוער גדרה. 

מדובר באות יוקרתי המוענק לפעיל הנוער המוביל בגדרה, יסמין זכתה באות משמעותי זה בזכות היותה פעילה בשלל תכניות ופרוייקטים של מחלקת הנוער בגדרה אשר בכולן היא בולטת, עקבית ומגלה יוזמה ואמפתיה לאחר ולשונה.

יואל גמליאל, ראש המועצה: "ברכות ליסמין על קבלת אות "פעיל מצטיין". יסמין היקרה, אני מודה לך על המעורבות לאורך השנים לטובת נוער וקהילת גדרה, על תרומתך הרבה במגוון פרוייקטים שללא ספק הוכיחו את הערכים עליהם גדלת ואשר הושרשו בך בביתך. את דוגמא ומופת לבני הנוער בגדרה. אני מודה לך על תרומתך החשובה למען הקהילה שלנו ומאחל לך הצלחה רבה בהמשך. עלי והצליחי".