מועצה מקומית גדרה

יום כדור הארץ

20/04/2021
יום כדור הארץ

לרגל יום כדור הארץ -

גדרה מצטרפת למיזם הלאומי לניקיון המרחבים הפתוחים

יואל גמליאל ראש המועצה: "גדרה פועלת לקידום נושא הקיימות תוך עידוד לשמירה על סביבה מטופחת לרווחת התושבים ולמען דור העתיד"

יום כדור הארץ הבין לאומי שחל ב- 22.4.21, הוא יום להעלאת מודעות להגנת הסביבה. לרגל יום זה, גדרה מצטרפת למבצע "ניקיון המיליון" – מיזם לאומי לניקיון השטחים הפתוחים בארץ בשיתוף עם המשרד להגנת הסביבה בו שותפים גופים רבים.

מטרת המיזם היא להעלות את המודעות הציבורית לשמירה על סביבה מטופחת, להניע לפעולה ולעודד את הקהילה להיות שותפים מלאים למטרה זו.

בתוך כך, המועצה המקומית גדרה פועלת להטמעת נושא איכות הסביבה במגוון אמצעים ואף זכתה פרס רשות ירוקה פורצת דרך בשל כלל התהליכים שעברה. לאחרונה, המועצה המקומית גדרה יצאה למבצע נקיון בשטחים ציבוריים פתוחים במטרה למנוע מפגעים שונים. ניקוי השטחים הפתוחים כולל ניקוי עשבייה וצמחי פרא במטרה למנוע התייבשות ושריפה ולמנוע שטחי מסתור וגידול למזיקים שונים. בהמשך לכך, ביום כדור הארץ החל השבוע, המועצה המקומית גדרה הצטרפה, כאמור, למיזם הלאומי לנקיון שטחים פתוחים תוך קריאה לתושבים המעוניינים להיות שותפים למיזם. המעוניינים מוזמנים לפנות למייל orit_k@gedera.muni.il או לטלפון 08-8593554.

אנחנו קוראים לכלל התושבים – בואו נשמור על המרחב הציבורי ביחד! שינוי תרבותי מתחיל מכל אחד מהתושבים ולאט לאט נהפך לשינוי חברתי שיכול להשפיע לטובה על המקום שבו אנו חיים. אם כל אחד יעשה מאמץ קטן נוכל לתרום לשמירה על כדור הארץ שלנו ועל גדרה שלנו ירוקה ומיוחדת.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: "גדרה מובילה באיכות חיים ופועלת לקידום נושא הקיימות תוך עידוד לשמירה על סביבה מטופחת לרווחת התושבים ולמען דור העתיד. אני גאה על השתתפותה של  גדרה במיזם "ניקיון המיליון" כחלק מהפעילות של הרשות להעלאת המודעות לסביבה ירוקה ומטופחת. אני מודה לאגף שפ"ע, לאגף תפעול, למתנדבים ולכל השותפים לעשייה"