מועצה מקומית גדרה

תודה לצוותי הרפואה

20/04/2021
תודה לצוותי הרפואה

גדרה אומרת תודה לצוותי הרפואה

טקס הוקרה לצוותים הרפואיים שעבדו ימים כלילות בשמירה על הבריאות של כולנו התקיים השבוע בגדרה. ראש המועצה, יואל גמליאל: "אנו חבים לכם הרבה מהאור והתקווה בשנה האחרונה ולזה אין תחליף".

בשנה האחרונה בצל מגפת הקורונה, גילינו גיבורים חדשים – צוותי הרפואה שעמדו בחזית המאבק בנגיף הקורונה.
מועצת גדרה מוקירה את עבודת הקודש של צוותי הרפואה ומודה להם על המסירות וההקרבה.

מגפת הקורונה הביאה עלינו שנה מאתגרת, מלאה בחששות וצורך להיערך למצב החדש והלא מוכר שנקלענו אליו. צוותי הרפואה אשר עמדו בחזית המאבק נגד הקורונה, הם דוגמה ומופת למקצועיות, מסירות, הקרבה ונתינה לכולנו. הם לקחו על עצמם את המשימה הקשה מכל – שמירה על ביטחונם ובריאותם של אזרחי המדינה ועל כך אנו חבים להם רבות. 

כיום, ישראל עומדת בחזית מבצע החיסוניים העולמי ומשמשת כדוגמה עולמית, בזכות שיתוף הפעולה בין האזרחים לבין צוותי הרפואה. ההיערכות המהירה של צוותי הרפואה בכל רחבי הארץ למתן מענה לכולנו, עזרה לרבים לעבור את השנה הקשה הזו, בה היינו בריחוק חברתי זה ומזה.

צוותי הרפואה הפכו למרפאי גוף ונפש, לכתף תומכת, לחברים בשעת צרה ולכתובת לפניה ברגעים קשים. ההערכה אליה זכו מכלל הציבור תישאר לשנים רבות ותשמש כדוגמה לכל אחד מאיתנו.

השבוע התקיים בגדרה טקס הוקרה לצוותי הרפואה במעמד ראש המועצה, יואל גמליאל ובהשתתפות צוותי הרפואה ממשרד הבריאות, ממד"א ומקופות החולים כללית, מכבי ומאוחדת. 

במעמד מרגש זה, ראש המועצה יואל גמליאל העניק לצוותי הרפואה תעודות לאות הוקרה והערכה על עשייתם המשמעותית ושיתוף הפעולה הפורה עם הרשות המקומית בהתמודדות עם צמצום התפשטות נגיף הקורונה בגדרה: "אתם העומדים בחזית המאבק בנגיף הקורונה – הגיבורים האמתיים שלנו!". צוותי הרפואה הודו למועצה המקומית גדרה ולעומד בראשה על שיתוף הפעולה המלא שהתקיים עימם לאורך כל הדרך. 

"גדרה מחמיאה לצוותי הרפואה ועל כך תודתנו" כך ציינה חן-לי גרוס, סגנית אחות מפקחת ממשרד הבריאות והוסיפה את חשיבות שיתוף הפעולה בין הרשות למערכת הבריאות שהתקיימה בהצלחה רבה בגדרה. מיכל מנשה, מנהלת סניף קופ"ח מאוחדת אף הוסיפה את הערכתה ותודתה על העזרה ההדדית שהתקיימה בין הגופים לטובת המטרה המשותפת. בדבריו של ד"ר מרב חן, מנהל רפואי מנהלת אשדוד קופת חולים כללית, הוא ציין את הצלחתה של מדינת ישראל והוסיף כי "שאר המדינות היום לוקחות את הדוגמה מאיתנו ולומדות מאיתנו". עוד חיזק ד"ר טל את דבריה של גרוס כשציין את רציפות שיתוף הפעולה שנוצר בין הרשות לצוותי הרפואה: "אנו מודים לרשות המקומית שהוכיחה התארגנות שלא ראינו באף מקום אחר. רשות שיש לנו קשר בלתי רגיל איתה ושיתוף פעולה מוחלט הכולל קשר 24/7". גם מדבריה של מירב אפטבי, מנהלת מרחב קופת חולים מכבי, עלו האתגרים של השנה החולפת תוך הדגשת חשיבות שיתוף הפעולה בין כל הסקטורים תוך חתירה למטרה משותפת: "כולנו היינו שם, יד אחת, כתף אחת. המיוחד בגדרה הוא שיתוף הפעולה של האוכלוסיה. הייתם שותפים אמיתיים". רמי מאושר, מ"מ סגן מנהל מרחב איילון ממד"א עוד הוסיף כי "כשמאמינים במשימה עושים אותה בצורה הכי טובה. אתם מצדיעים לנו ואני מצדיע לך, ראש המועצה ולצוות הנפלא של גדרה".

ראש המועצה המקומית, יואל גמליאל, פנה לצוותי הרפואה וציין: "אני מודה לכל אחת ואחד מכם על המסירות, האכפתיות והליווי לאורך כל הדרך. ביום ובלילה הייתם יחד איתנו, בשיתוף פעולה מלא. השריתם תחושת ביטחון והוכחתם מקצועיות תוך רגישות וסבלנות. אנו חבים לכם הרבה מהאור והתקווה בשנה האחרונה ולזה אין תחליף" עוד הוסיף ראש המועצה: "תודה לכל הגופים שעבדו ועובדים יחד איתנו במהלך תקופה זו. לכוחות הבטחון – משטרת ישראל וכב"ה, לפיקוד העורף, לצוותי החינוך, פקע"ר, משרדי הממשלה וכמובן, לצוות המועצה ומרכז אופק על המסירות והעבודה מסביב לשעון תוך שמירת קשר רציף מול כל הגופים על מנת להעניק לתושבי גדרה את השירות והמענה הטוב ביותר".