מועצה מקומית גדרה

לימודי הכנה לקורס לפסיכומטרי בחינם

23/02/2021
לימודי הכנה לקורס לפסיכומטרי בחינם

קורס הכנה ללימודים לפסיכומטרי בחינם לתושבי גדרה


לקראת ההרשמה ללימודים לבחינת הפסיכומטרי של מחזור יולי 2021, תתאפשר לתושבים המעוניינים להירשם ללא עלות למסגרת מכינה מקדימה שתסייע בחזרה למסגרת לימודית 

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: " חזון המרכז החדש הוא לשמש מרחב הזדמנויות המאפשר הובלה וקידום של אוכלוסיית הצעירים – שהם העתיד של גדרה."
 
לקראת פתיחת קורס ההכנה לפסיכומטרי בגדרה לקראת מועד יולי 2021 בחודש אפריל הקרוב, מרכז הצעירים "Young Gedera" מאפשר לתושבי גדרה המעוניינים להשתתף בקורס, להירשם ללא עלות לקורס ריענון מקדים. הקורס המקדים, שייפתח בחודש מרץ, נועד להכניס את המשתתפים בחזרה למסגרת לימודית ולהיערך לקראת הלמידה האינטנסיבית לבחינה.

את הקורס המקדים ואת קורס ההכנה לפסיכומטרי מפעילה חברת "EZ Way". בנוסף לקורס המקדים לקורס ההכנה לפסיכומטרי שמוצע ללא תשלום לתושבי גדרה, לצעירי גדרה תינתן גם הנחה של קרוב ל-40% בהרשמה לקורס ההכנה לפסיכומטרי ועלות הקורס לכל משתתף תושב גדרה תעמוד על 3,990 ₪ במקום 6,500 ₪. את ההטבה ופרטים נוספים ניתן לקבל בטלפון 1-700-70-70-07. הקורס המקדים וקורס ההכנה לפסיכומטרי ייערכו במרכז הצעירים החדש ויתקיים תחת כל הנחיות הקורונה.

המרכז החדש שממוקם ברחוב ירוחם 1 מיועד לצעירים בגילאי 18-35 ומתמקד בתחומי ההשכלה, התעסוקה, היעוץ הפיננסי, מעורבות חברתית בקהילה, תרבות הפנאי ועוד. בנוסף, מפעיל המרכז את עמוד האינסטגרם "young gedera" שמציג את הפעילות במקום באופן נגיש ומותאם לרשת החברתית בה עושה שימוש חלק נרחב מקהל היעד. המרכז יאפשר את מימוש הפוטנציאל האישי, הן ע"י שיפור ופיתוח מיומנויות אישיות והן ע"י פיתוח שירותים תומכים. המרכז יציע בכל תחום ייעוץ אישי המותאם לצרכי הצעירים ומגוון פעילויות כגוון סדנאות לבחירת מקצוע, סדנאות לחיפוש עבודה, קורסי פסיכומטרי, השלמת בגרויות, קורסי יזמות, קבוצות מנהיגות, קבוצות התנדבות, קורסי העשרה, הכוונה למלגות, קורסי מחשבים, קורסי אנגלית ועוד

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "שמח על עוד מחזור של הכנה לפסיכומטרי שיתקיים כאן אצלנו בגדרה. חזון המרכז החדש הוא לשמש מרחב הזדמנויות המאפשר הובלה וקידום של אוכלוסיית הצעירים – שהם העתיד של גדרה. אחד הצעדים הראשונים בחייהם של כל צעירה וצעיר היא הבחינה הפסיכומטרית ואנו שמחים להמשיך ולהציע זאת קרוב לבית וכעת גם להעניק ללא עלות אפשרות לקורס ריענון מקדים. תודה לצוות מרכז צעירים".