מועצה מקומית גדרה

גמר חידון הקיימות האזורי

11/01/2021
גמר חידון הקיימות האזורי

נבחרו תלמידי בתי הספר מגדרה שישתתפו בגמר חידון הקיימות האזורי הגדול


ארבעה תלמידים מבתי ספר יסודיים מגדרה ייקחו חלק בגמר חידון הקיימות שעורך איגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד חבל יבנה 

הגמר יתקיים ביום שני 18.1 בשעה 18:00 ויועבר בשידור ישיר בדף הפייסבוק של האיגוד

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה, שיציג בגמר למתמודדים את שאלת ראש המועצה: "מיזם זה מבורך והוא חלק מההסברה במסגרת מערכת החינוך היישובית להעלאת המודעות ולהטמעת החשיבות לשמירה על הסביבה כחלק מאורח החיים החל מהגיל הצעיר"

נבחרו תלמידי בתי ספר יסודיים מגדרה שייצגו את המושבה במסגרת חידון הקיימות הגדול של איגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד חבל יבנה. את גדרה ייצגו גילי אוטניק מכיתה ו' בבית הספר "פינס", יאיר שי מכיתה ה' בבית הספר "רימונים", יולי מוריה כהן מכיתה ו' בבית הספר "קשת" ויהונתן שמואל מכיתה ה' בבית הספר "רעות". ארבעת התלמידים מגדרה הם חלק מנבחרת הגמר המורכבת משמונה משתתפים בסך הכל ובהם גם תלמידים ותלמידות מהמועצה האזורית גבעת ברנר, המועצה המקומית גן יבנה, המועצה האזורית נחל שורק והמועצה האזורית חבל יבנה.
 
החידון ואירוע הגמר מתקיימים במסגרת המעבר ללמידה היברידית והוא מיועד לתלמידי הנהגות ירוקות בכיתות ד' – ו' בבתי ספר המלווים על ידי האיגוד. המשתתפים בתהליך נבחנו במבדק שלב א' ומכל בית ספר נבחר "פיינליסט" שייצג את בית ספרו בגמר האזורי. אירוע הגמר יתקיים ב-18.1 בשעה 18:00 וישודר לתושבים בדף הפייסבוק של איגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד חבל יבנה.

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה, שצפוי להשתתף באירוע הגמר ולהציג למתמודדים את שאלת ראש המועצה, אמר: "מיזם זה מבורך והוא חלק מההסברה במסגרת מערכת החינוך היישובית להעלאת המודעות ולהטמעת החשיבות לשמירה על הסביבה כחלק מאורח החיים החל מהגיל הצעיר. מדובר ביסודות חינוכיים שחשוב להקנות בגיל צעיר ואנו שמחים על ההזדמנות שתלמידי גדרה ייקחו חלק בפעילות מבורכת זו. תודה לאיגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד חבל יבנה, לצוות אגף החינוך ולכל השותפים. בהצלחה לתלמידות ולתלמידים!". 

ד"ר ענת רוזן, שהצוות שלה הגה, תיכנן והפיק את האירוע: "הגמר עומד להיות מרגש ומעניין. הכנו גם הפתעות למשתתפים וכמובן ששלושת המקומות הראשונים יזכו בפרסים סביבתיים. אני מזמינה את כולם להיכנס ביום האירוע לדף פייסבוק של איגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד חבל יבנה ויחד איתנו – להתרגש ולעודד את המשתתפים. אני מבקשת להודות לכל מי שעזר ותמך ובמיוחד למשרד להגנת הסביבה ולרכזות איכות הסביבה בבתי הספר  וכמובן לצוות המופלא שלנו באיגוד - ליורם סוויסה, יו"ר האיגוד ולמרב, בתאל ואורי שהשקיעו רבות כדי שיהיה לכולנו אירוע גמר חוויתי. נתראה בגמר!".