מועצה מקומית גדרה

"תמונות נוף ילדותי"

05/01/2021
"תמונות נוף ילדותי"

"תמונות נוף ילדותי" לחיזוק הקשר הרב דורי במרכז הצעירים Young גדרה


במסגרת התכנית החדשה לחיזוק הקשר הרב דורי, יעברו המשתתפים סדנת צילום מקצועית ויתעדו תושבים ותיקים במושבה כדי לשמר כך את סיפורם

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "זוהי יוזמה מבורכת, ערכית ומקורית שתחזק את הקשר הבין דורי ותגביר את המעורבות החברתית של הצעירים בגדרה"

תכנית חדשה לחיזוק הקשר הרב דורי תחת הכותרת "תמונות נוף ילדותי" תפתח במרכז הצעירים Young גדרה. במסגרת התכנית שנועדה להגביר את המעורבות החברתית בקהילה, יעברו המשתתפים סדנת צילום מקצועית ולאחריה הם יתעדו את אזרחי המושבה הותיקים באמצעות צילום מקצועי בסטילס ובוידאו. הסדנה מיועדת לגילאי 18 – 35 המעוניינים לקחת חלק פעיל בפרויקט ולתרום לקהילה ותיפרס על פני שלושה מפגשים בני שעתיים כל אחד. 

במסגרת הסדנה, ילמדו המשתתפים כיצד לצלם באופן איכותי ומקצועי דרך הסמארט-פון תוך שימת דגש על זוויות צילום, תאורה נכונה ויסודות נוספים. בתום הפרויקט ולאחר שייאסף כלל התיעוד מהמשתתפים, יקיים מרכז הצעירים תערוכה שתציג את כלל העבודות. 

המעוניינים להשתתף מוזמנים ליצור קשר עם רכזת מעורבות חברתית, שירן זנו בטלפון 050-8855272 או בטלפון 08-8595445 עד ליום 11 בינואר 2021. 

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "זוהי יוזמה מבורכת, ערכית ומקורית שתחזק את הקשר הרב דורי ותגביר את המעורבות החברתית של הצעירים בגדרה תוך שילוב סדנה מקצועית. לכל אחד מהאנשים היקרים הללו סיפור מרתק שראוי שיסופר ויישמר לדורות הבאים. תודה לצוות מרכז צעירים על היוזמה הברוכה "