מועצה מקומית גדרה

גדרה ממריאה

09/12/2020
גדרה ממריאה
גדרה ממריאה: גדרה נבחרה על ידי משרד המודיעין לפתיחת כיתות סייבר לעידוד הגיוס ליחידות העילית

שר המודיעין אלי כהן הגיע ללשכת ראש המועצה המקומית, יואל גמליאל בה סוכם על הכנסת תוכנית ייחודית של משרד המודיעין לקראת הגיוס לשירות משמעותי ביחידות הסייבר והטכנולוגיה בקהיליית המודיעין

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "אני שמח על האפשרות להטמיע תכנית זו שתאפשר לבני הנוער בגדרה להמריא לעתיד מבטיח"


בביקור שערך שר המודיעין אלי כהן בגדרה בלשכת ראש המועצה יואל גמליאל, סוכם על פתיחת כיתות סייבר במטרה לשלב תלמידות ותלמידים ממגזרים שונים במערך הסייבר והמודיעין של שב"כ, מוסד ואמ"ן. השניים דנו על פתיחת תכנית "ממריאות" בגדרה, תכנית ייחודית של משרד המודיעין שתתרחב מהמתכונת הקיימת ותיועד לבנים ולבנות ממגזרים שונים. במסגרת תכנית זו, יפתחו כיתות סייבר בגדרה שיכשירו בני ובנות נוער להשתלב במערך הסייבר והמודיעין של צה"ל. זאת ועוד, ראש המועצה יואל גמליאל ערך סיור לשר המודיעין בגדרה שהתרשם מצמיחתה ומפיתוחה. 

שר המודיעין, אלי כהן: ״גדרה מאוד קרובה לליבי. גם בתפקידי כשר הכלכלה והתעשייה פעלתי יחד עם ראש המועצה לפיתוחה של גדרה במספר פרויקטים משמעותיים. משרד המודיעין בראשותי מתגייס למען בני נוער בגדרה ואני שמח לקדם תוכנית להכנתם לקראת גיוס לשירות מאתגר ומשמעותי ביחידות הסייבר והטכנולוגיה במוסד, שב"כ וצה"ל. אני מודה לראש המועצה יואל גמליאל על הירתמותו. המיזם יסייע לבני הנוער להשתלב בתעשיית ההיי-טק בתום השירות". 

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: "תודה לשר המודיעין אלי כהן על פיתוח התכנית הייחודית שפותחת לילדינו דלתות לתחום מוביל ומתקדם. אין לי ספק שתכנית זו תסלול עבורם דרך משמעותית להמשך דרכם הבוגרת. אני שמח על האפשרות להטמיע תכנית זו שתאפשר לבני הנוער בגדרה להמריא לעתיד מבטיח".