מועצה מקומית גדרה

הגרלת פרסים לילדים

11/11/2020
הגרלת פרסים לילדים

673 נבדקים במתחם בדיקות הקורונה שכלל הגרלת פרסים לילדים ביוזמת המועצה המקומית גדרה  

מתחם זה נשא אופי מיוחד עם יוזמתה של המועצה המקומית גדרה להגרלת פרסים לילדים בגילאי 18-3 שהגיעו להיבדק.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: " זיהוי מוקדם מאפשר לנו לקבל תמונת מצב מעודכנת, מאפשר לקטוע את שרשראות ההדבקה והוא חשוב מאוד לצורך מניעת התפשטות נגיף הקורונה במוסדות החינוך ובקהילת גדרה "

כחלק ממאמצי המועצה המקומית גדרה לשמור על בריאות קהילת גדרה, בהובלתו של ראש המועצה יואל גמליאל, נפתח בשבוע האחרון, בפעם השלישית מתחם לבדיקות קורונה ללא הפנייה וללא תור. על מנת להמנע מהתפשטות נגיף הקורונה במוסדות החינוך ובקהילה על ידי זיהוי מוקדם, המתחם שנפתח כלל הגרלת 30 פרסים מטעם המועצה המקומית גדרה לילדים שהגיעו להיבדק בגילאי 18-3 על פי המפורט: 10 כדורי-סל, 10 כדורי-רגל, 5 מחבטי טניס, 5 זוגות אופניים. למתחם זה הגיעו 673 נבדקים כאשר 191 מהם היו ילדים בגילאי 18-3. 

ההגרלה התקיימה במעמד ראש המועצה יואל גמליאל, מנהלת מרכז אופק, ליאת והב בן-גל, ובנוכחות עו"ד מירב כהן ושודרה בלייב בעמוד הפייסבוק של המועצה המקומית גדרה, שם הוכרזו 30 הזוכים בפרסים השונים. לצורך שמירה על פרטיות המשתתפים, הוזכר רק השם הפרטי ו-4 הספרות האחרונות של מספר הטלפון הנייד. בתוך כך, הודעה נמסרה באופן אישי לכל הזוכים. 

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "אני שמח על ההיענות הגבוהה לביצוע הבדיקות. זיהוי מוקדם מאפשר לנו לקבל תמונת מצב מעודכנת, מאפשר לקטוע את שרשראות ההדבקה והוא חשוב מאוד לצורך מניעת התפשטות נגיף הקורונה במוסדות החינוך ובקהילת גדרה ובכך לשמור על בריאות ילדינו ובריאות קהילת גדרה. אמשיך לפעול לקיים בדיקות נוספות בגדרה ולעודד ביצוע בדיקות לגילוי נגיף הקורונה בקרב כל שכבות הגיל. תודה לכל השותפים בהקמת המתחם ובהפעלתו –  לצוות המועצה ומרכז אופק, לפיקוד העורף, למד"א ולכל השותפים."