מועצה מקומית גדרה

חיבור בין-דור

26/10/2020
חיבור בין-דור

בגדרה מחזקים את החיבור הבין-דורי: תלמידי תיכון דרכא בגין ילמדו תושבים וותיקים אנגלית


תלמידי מסלול הדיפלומטיה בתיכון "דרכא" ע"ש מנחם בגין מזמינים את התושבים הוותיקים המתגוררים בגדרה למפגשי לימוד אנגלית דרך אפליקציית זום

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: "אני שמח על הזדמנות נוספת שמקנה לתושבים הוותיקים ביישוב אפשרות ללמוד אנגלית ומאפשרת בצדה את חיזוק ושימור הקשר הבין דורי שמאפיין את גדרה" 

תיכון דרכא בגין בניהולה של רוחלה טל, מציע לימודי אנגלית לתושבים הוותיקים במושבה. במסגרת זו, תלמידי מסלול הדיפלומטיה בתיכון "דרכא" ע"ש מנחם בגין מזמינים את התושבים הוותיקים המתגוררים בגדרה למפגשי לימוד אנגלית דרך אפליקציית זום. המפגש הראשון מתקיים ביום רביעי 28.10 בשעה 17:00. לפניות ושאלות בנושא ניתן לפנות בטלפון: 08-8591034.

מיזם לימודי האנגלית לתושבים הוותיקים מצטרף למיזם "חיבור דיגיטלי" במסגרתו מחלקת גיל הזהב במועצה פתחה קבוצת ווטסאפ ייעודית תחת השם "חיבור דיגיטלי" בה חברים תושבים מבוגרים בני 50 ומעלה ובני נוער תושבי גדרה. במסגרת מיזם זה, ניתנת למבוגרים המעוניינים להרחיב את המידע לגבי המרחב האינטרנטי והדיגיטלי פלטפורמה המאפשרת שיח עם בני הדור הצעיר. 

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "אני שמח על הזדמנות נוספת שמקנה לתושבים הוותיקים ביישוב אפשרות ללמוד אנגלית ומאפשרת בצדה את חיזוק ושימור הקשר הבין דורי שמאפיין את גדרה. תודה למנהלת תיכון דרכא בגין, רוחלה טל, לצוות החינוכי, לתלמידות ולתלמידים שמשקיעים במהלך מבורך זה ולכל העוסקים במלאכה".