מועצה מקומית גדרה

משפחת גדרה יחד איתכם

13/10/2020
משפחת גדרה יחד איתכם

משפחת גדרה יחד איתכם

 המועצה המקומית גדרה פונה לתושבים שדווחו כמאומתים ותושבים השוהים בבידוד ודורשת לשלומם 

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: "חשוב לוודא כי לתושבים הנמצאים במצב זה לא חסר דבר" 

במסגרת פעילותה הנרחבת של המועצה המקומית גדרה, בהובלתו ראש המועצה יואל גמליאל, בנושא הקורונה, מתבצעת פנייה של הרשות לתושבים שדווחו כמאומתים ולתושבים השוהים בבידוד לדרוש לשלומם. המחלקה לשירותים חברתיים במועצה, שומרת על קשר רציף עם התושבים שנמצאו מאומתים ועם תושבים השוהים בבידוד, נציגי המחלקה יוצרים קשר טלפוני על מנת לשאול לשלומם ולוודא כי לא חסר להם דבר. בנוסף לכך, המועצה מבצעת חלוקה של מארז מתוקים צנוע להנעים את זמנם.


יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "שהייה בבידוד אינה חוויה נעימה ולאלה השוהים בבידוד ויודעים כי הם מאומתים, החוויה לא נעימה אף יותר. ישנה חשיבות עצומה על ההקפדה אחר הנחיות הבריאות ולכן לבידוד, למרות חוסר הנעימות הכרוך בו, חשיבות עצומה בעצירת שרשרת ההדבקה. לנו במועצה המקומית חשוב לוודא כי לתושבים הנמצאים במצב זה לא חסר דבר. אני מאחל לתושבים השוהים בבידוד שימים אלה יעברו במהרה ובבריאות טובה. לתושבי גדרה המאומתים אני שולח ברכת החלמה מהירה".  

המועצה המקומית קוראת לתושבים אשר צריכים סיוע מהרשות – סיוע רגשי, סיוע לקשישים, לתושבים בבידוד, למאומתים -  לפנות אלינו בכל עת בטלפון 1-800-200-583.