מועצה מקומית גדרה

המועצה המקומית גדרה נערכת לחורף

01/10/2020
המועצה המקומית גדרה נערכת לחורף
המועצה המקומית גדרה נערכת לחורף

במסגרת הכנת גדרה לחורף, ביצע אגף שפ"ע במועצה ניקיון בתעלות מי הנגר וניקוי עלים ופינוי פסולת מקולטני מערכת הניקוז של היישוב. עבודות ההכנה צפויות להסתיים לאחר החגים

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: "חגי תשרי כבר כאן ואיתם הבשורה על בוא הסתיו. כמידי שנה, בתקופה זו של חילופי העונות, המועצה המקומית נערכת בכל האמצעים לחורף נעים ובטוח."

המועצה המקומית גדרה החלה בהיערכות לקראת החורף הקרוב. במסגרת ההיערכות, אגף שפ"ע של המועצה ביצע ניקיון על עלים, פינוי של פסולת בקבוקים, ניקוי חולות וניקוי אבנים מהקולטנים של מערכת הניקוז ביישוב. כמו כן, ביצע אגף שפ"ע ניקיון בתעלות הפתוחות לצורך רציפות של זרימת מי נגר כתוצאה מהגשמים הצפויים. באמצעות כלים הנדסיים הוצאו מתוכן עצים, עשבייה, אבנים, שאריות פלסטיק ועוד. הכנת גדרה לעונת החורף צפויה להסתיים עד לתום תקופת החגים.

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "חגי תשרי כבר כאן ואיתם הבשורה על בוא הסתיו. כמידי שנה, בתקופה זו של חילופי העונות, המועצה המקומית נערכת בכל האמצעים לחורף נעים ובטוח. תודה למנהל אגף שפ"ע במועצה, אלעד אורגד ולצוות אגף שפ"ע על העבודה המקצועית והמסורה".