מועצה מקומית גדרה

שומרים על ממ"י

28/07/2020
שומרים על ממ"י

שומרים על ממ"י: קמפיין בהשתתפות בני נוער קורא לשמירה על הנחיות הבריאות


המועצה המקומית גדרה בשיתוף קבוצת הנוער של מועדון רוטרי גדרה הביל"ויים – "אינטראקט", קיימו מהלך להעלאת המודעות בגדרה לצורך להקפיד על הנחיות משרד הבריאות למניעת התפשטות נגיף הקורונה

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "בידינו לעצור את העלייה במקרי התחלואה בקורונה בגדרה אם רק נקפיד לשמור על ממ"י – עטיית מסכה, שמירת מרחק וניקיון ידיים"

המועצה המקומית גדרה בשיתוף "אינטראקט" – קבוצת הנוער של מועדון רוטרי גדרה הביל"ויים, יצאו בקמפיין משותף להגברת המודעות בקרב תושבי גדרה לחשיבות השמירה על ההנחיות למאבק בהתפשטות נגיף הקורונה תחת הכותרת "שומרים על ממ"י". ממ"י – ראשי תיבות של מסכה, מרחק וידיים, נועדו לסייע לתושבים לזכור טוב יותר את הדברים שעליהם יש להקפיד.

במסגרת המהלך, בני הנוער החברים במועדון, יעברו ברחבי גדרה בקבוצות של עד חמישה בני נוער על פי הנחיות משרד הבריאות ויחלקו לתושבים מסכות חד פעמיות ועלון מידע עליו חתומים ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל, נשיאת מועדון רוטרי גדרה הביל"ויים, פרח בן-גד ונשיא מועדון "אינטראקט", אורי שרן הקוראים לתושבים להקפיד על ההנחיות.

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "אני קורא לתושבי גדרה להקפיד ולשמור על ההנחיות שנועדו לשמור על כולנו – על אהובינו ועלינו. בידינו לעצור את העלייה במקרי התחלואה בקורונה בגדרה אם רק נקפיד לשמור על ממ"י – עטיית מסכה, שמירת מרחק וניקיון ידיים. אני מודה לנשיאת מועדון רוטרי הבילויים גדרה, פרח בן גד ולמועדון, לקבוצת הנוער 'אינטראקט' על ההירתמות למען המטרה החשובה ולחברת המועצה, מחזיקת תיק הנוער ותנועות הנוער, גילי אפטר אילון, על השותפות לעשייה. יש לנו נוער איכותי ואנו מוקירים את הסיוע למועצה בהסברה בתקופה זו".