מועצה מקומית גדרה

גדרה ירוקה

24/06/2020
גדרה ירוקה

גדרה ירוקה: עשרות אלפי צמחים נשתלו ברחבי היישוב


מחלקת הגינון באגף שפ"ע של המועצה המקומית גדרה שתלה ברחבי גדרה עשרות אלפי צמחים צבעוניים מסוג וינקה. זאת  בנוסף לשתילת דשא בגן ברחוב סמדר

ראש המועצה יואל גמליאל: " נמשיך לפעול במגוון רבדים על מנת לשמור על איכות הסביבה וכחלק מכך, להקפיד על סביבה ירוקה ומטופחת"
 
מחלקת הגינון באגף שפ"ע של המועצה המקומית בגדרה ביצעה לאחרונה עבודות שתילה ושדרוג גינון ברחבי גדרה. עבודות אלה כללו שתילה של 40,000 צמחים עונתיים מסוג וינקה בשלל צבעים במקומות שונים ברחבי היישוב. הצמחים החדשים נשתלו בין היתר בצירים המרכזיים בן-גוריון, פינס וויצמן. בנוסף לשתילת הצמחים החדשים, שודרג הגן החדש ברחוב סמדר עם מעל לדונם של דשא שנשתל במקום בעלות של עשרות אלפי שקלים. בשבוע הבא מתוכנן לצאת אל הפועל פרויקט גינון נוסף שתקציבו מעל 100,000 ₪ ברחובות הנגב והגליל.
 
יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "איכות חיים נמדדת גם בסביבה מטופחת וירוקה. אחד הנושאים שאנחנו מקדמים במרץ הוא נקיון וטיפוח הסביבה. לקידום הנושא, בנובמבר האחרון נכנסו שני קבלני גינון חדשים שהוקצו לאזורים שונים ביישוב וכן, נכנס מנהל שפ"ע חדש לתפקיד. נמשיך לפעול במגוון רבדים על מנת לשמור על איכות הסביבה וכחלק מכך, להקפיד על סביבה ירוקה ומטופחת. תודה לאגף שפ"ע ולמחלקת גינון על העשייה"