מועצה מקומית גדרה

אירוע טורניר קט-רגל בגדרה

15/01/2020
אירוע טורניר קט-רגל בגדרה

אירוע טורניר קט-רגל בגדרה 

אירוע גמר טורניר קט-רגל של המושבה גדרה התקיים ביום שלישי השבוע בין תלמידי ביה"ס היסודי. מלכת השערים היא התלמידה יערה סמברג מבי"ס "פינס" שהבקיעה 7 כדורים לשער. 

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: "גדרה מובילה באיכות חיים ומקדמת אירועים קהילתיים. הטורניר הוא אירוע מבורך שמחבר בין
תלמידי המושבה לא רק מבחינה ספורטיבית, אלא גם מבחינה חברתית"

לפני כשנה יזמה מנהלת מחלקת הספורט של המועצה המקומית גדרה, אורלי כהן, את טורניר קט רגל היישובי במושבה. תחרות שמתקיימת בין כל בתי הספר היסודיים. אורלי ציינה, שהטורניר חושף את התלמידים  לערכים של הדדיות ושיתוף פעולה, במשמעת עצמית, בניית ערכים חברתיים של כיבוד האחר. כל אלה הם אמצעי לחינוך לסובלנות, לאי אלימות ולמשחק הוגן. במהלך הטורניר הייתה אווירה ספורטיבית והרעיון בטורניר הוא גם לעודד את התלמידים להשתתף ולהתחרות לא רק במסגרת בית הספר, אלא גם בין בתי הספר. התלמידים היו מאוד מרוצים מעצם היוזמה וההשתתפות והתגובות החיוביות מגיעות גם מצד הורי הילדים, המורים ומנהלות בתי הספר.

אירוע גמר הקט רגל הוא למעשה אירוע השיא, אשר נמשך לאורך מספר חודשים: בתחילה, קבוצות ונבחרות בתי הספר מתאמנות, בשלבים הבאים מתמודדות מול נבחרות בתי ספר אחרים ואירוע הגמר מהווה את הסיום של הטורניר. אורלי ציינה כי התלמידים מאוד מרוצים מעצם היוזמה וההשתתפות והתגובות החיוביות מגיעות גם מצד הורי הילדים, המורים ומנהלות בתי הספר.

ביום שלישי  השבוע הסתיים טורניר הקט-רגל בגדרה בין ביה"ס היסודיים ובמסגרתו השתתפו הבנים משכבות ד'-ו' ובנות שכבה ה-ו'. האירוע הספורטיבי היה חגיגי ושמח והפגין את יכולותיהם של התלמידים והתלמידות.

באליפות הכדורגל לכיתות ו' זכו ביה"ס הבאים: "גוונים" במקום הראשון, "הבילויים" במקום השני ו"רימונים" במקום השלישי. מלך השערים : חן מביה"ס בילויים.

באליפות הכדורגל לכיתות ד' זכו ביה"ס הבאים: "רעות" במקום הראשון, בילויים במקום השני ורימונים במקום השלישי. מלך השערים : הדר  מביה"ס רעות .

באליפות הכדורגל לכיתות ה' זכו בי"ס הבאים: "רעות" במקום הראשון, "גוונים" במקום השני" ו"רימונים" במקום השלישי. מלך השערים : הוא מתן ויסמונסקי מ"רעות".

באליפות הכדורגל לבנות ניצחו תלמידות בי"ס פינס במקום הראשון, "גוונים" במקום השני ו"הבילויים" במקום השלישי. מלכת השערים היא יערה סמברג מבי"ס "פינס" שהבקיעה 7 שערים !


ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: "גדרה מובילה באיכות חיים ומקדמת אירועים קהילתיים. טורניר הקט-רגל הוא אירוע ספורטיבי מבורך אשר מפגיש בין תלמידי המושבה לא רק מבחינה ספורטיבית, אלא גם מבחינה חברתית. ברכות לתלמידים שהשתתפו, לסגל בתי הספר ולזוכים".