מועצה מקומית גדרה

חמ"ד של ביקור

06/01/2020
חמ"ד של ביקור

חמ"ד של ביקור

המפקחת הארצית על גני החמ״ד (חינוך ממלכתי דתי) בישראל גב׳ אסתר חטב ביקרה בגני הילדים בגדרה ובמוזיאון במסגרת יום למידה.
ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל ומנהלת אגף החינוך, גב' ענת קוך ליוו את הסיור. מנהלת מחלקת גני הילדים, הגב' ברכי יעיש  הודתה לצוותים החינוכיים על ההשקעה ועל הצלחת היום המעשיר 

ביום רביעי שעבר התקיים בגדרה יום למידה בנוכחות המפקחת הארצית על גני החמ״ד בישראל הגב׳ אסתר חטב בגני גדרה.  הביקור עסק בלימוד תורה בגישות חדשניות וחווייתיות. המשלחת ביקרה בגן סתוונית, אצל הילית אמירה ומיכל מלמד וצפו במפגש בוקר חוויתי. משם, המשלחת המשיכה לביקור בגן תאנה, אצל הגננת אסתר יעקב והסייעת רחל ונה והתארחו גם באוהל אברהם ושרה.

צוות גן גפן, נגה גרינבלט, לילך ולירז וילדי הגן מקיימים מפגשים עם הקשישים מנווה  אורנים לאורך שנת הלימודים. האורחות התרגשו והתרשמו מהקשר הבין דורי ומהמחזת הסיפור אהבת אחים של ילדי הגן ודיירי המקום. 

את יום הלימוד סיימו האורחות בסיור מודרך במוזיאון גדרה, ברחוב הבילויים ובבית הכנסת ישורון. את הסיור ליוו ראש המועצה המקומית גדרה, מר יואל גמליאל, סגן מזכ"לית ויו"ר הסתדרות המורים סניף רחובות מר גבי שמעון, גב' ענת קוך מנהלת אגף החינוך ומפקחות המחוז ומדריכות פדגוגיות.

מנהלת מחלקת גני הילדים, גב' ברכי יעיש ביקשה להודות לראש המועצה על תמיכתו בקידום חדשנות בחינוך בגיל הרך, לצוות הפיקוח בראשות הגב' ענת ירו,  לצוותים החינוכיים על השקעה מיטבית ויום חווייתי מרגש, כמו כן למחלקות המועצה ולצוות המוזיאון על שותפות מלאה בהצלחתו של יום מעשיר ומלמד.

צילום- דוברות גדרה