מועצה מקומית גדרה

מוקירים את עובדי ההוראה

23/09/2019
מוקירים את עובדי ההוראה
גדרה מוקירה את עובדי ההוראה

בשבוע הקודם התקיים ערב מרגש להוקרת צוותי החינוך והמנהלה של בתי הספר היסודיים בגדרה. במעמד זה נפרדו גם משתי המנהלות הפורשות - אילנה מידני שניהלה את ביה"ס רימונים במשך כעשור ומלי מורי שניהלה את בית ספר רעות בחמש השנים האחרונות לאחר שכיהנה כסגנית המנהלת. 

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: "גדרה הוכיחה את יכולותיה בשנים האחרונות בחינוך מצוין, מתקדם ומוביל בארץ וכל זאת, בזכותכם"
 

למעלה מ-200 משתתפים, העוסקים במלאכת החינוך במושבה, הגיעו לערב חשוב זה שהתקיים במעמד ראש המועצה יואל גמליאל, מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן-דוד, סגן מזכ"לית הסתדרות המורים גבי שמעון, סגן ראש המועצה סהר רווח, חברת המועצה גילי אפטר אילון, מנהלת אגף החינוך ענת קוך, מפקחי ונציגי משרד החינוך ומכובדים נוספים. 

הערב הינו תוצר של שיתוף פעולה בין אגף החינוך ברשות להסתדרות המורים ובהובלת מנהלת אגף החינוך היישובית, ענת קוך. מנהלת אגף החינוך בגדרה אשר הנחתה את הערב עמדה על איכותה של מערכת החינוך במושבה "המושבה גדרה אשר זכתה בפרס  החינוך המחוזי ובפרס החינוך הארצי איננה שוקטת על השמרים. מערכת החינוך ממשיכה להתקדם ולהתחדש עם מכוונות לעשייה איכותית המדגישה מצויינות לימודית וחברתית יחדיו. עשייה הנשענת על החזון הישובי החינוכי המדגיש מצוינות בכל תחום, מיצוי יכולות אישיות, מענה לשונות, כבוד וסובלנות, דיאלוג וקהילתיות, אהבת האדם, הארץ והסביבה. החזון החינוכי הישובי מלווה את העשייה החינוכית במושבה שלנו. החזון הוא כוכב הצפון שלנו. הוא מתווה את הדרך לעשייה במערכת החינוך בישוב. העוסקים במלאכת החינוך מחוייבים לחזון זה ומרכזים את מאמציהם בהתאם אליו." עוד הוסיפה מנהלת אגף החינוך כי "יש מי שדוחף, מקשיב, דורש ושואל מי שמוביל את היישוב . יואל גמליאל, ראש המועצה הוא בעל אמירה ברורה וחד משמעית על מקום החינוך והמענה המיטבי לכל אחד. זו לא סיסמא שהחינוך הוא בראש מעייניו. הוא פורט זאת בעשייה יומיומית. את המשפטים "גדרה משפחה אחת גדולה" ו"לא מוותרים על אף ילד" החדיר יואל בכולנו וכל מערכת החינוך היום נדרשת לכך." בסיום דבריה הודתה מנהלת אגף החינוך לצוותי החינוך והמנהלה על עשייתם המסורה "צוותי בתי הספר היושבים כאן, הצוותים החינוכיים, צוותי המינהלה, כל אחד ואחת מכם שייכים לקבוצה נבחרת של צוותים חינוכיים מהמעלה הראשונה המעניקים מעטפת מיטבית, נתינה המובילה למצויינות לימודית, חברתית והעיקר אנושית. אתם שעובדים, מלמדים, פרונטלי ופרטני, שעות ניהול ושהייה, שיחות עם הורים, כתיבת תכניות והתאמתן לכיתה ולבית הספר אתם אלה שמעניקים יום יום ונושאים בעול הכבד והמחייב של מערכת החינוך. אתם השותפים האמיתיים להצלחה, לכם מוקדש ערב זה. ערב שכולו הוקרה ואמירת תודה!"

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל, ציין את הערכתו הרבה לעשייה החינוכית המיטבית הנעשית על ידי כל אחת ואחד מהשותפים למערכת החינוכית ושיבח את המסירות, האכפתיות ומתן המענה לילדים. ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: "החינוך הוא הכל, ממנו צומחים מגיעים לדברים נפלאים. גדרה הוכיחה את יכולותיה בשנים האחרונות בחינוך מצוין, מתקדם ומוביל בארץ וכל זאת- בזכותכם. בזכות שיתוף הפעולה שלכם, החום שאתם מעניקים לילדינו וההשקעה הרבה שלכם בכל אחת ואחד. היו ברוכים על עשייתכם".

מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד ציינה את האווירה המיוחדת בערב זה ואת העשייה המתחילה במדיניות ראש המועצה ואגף החינוך הכולל שיתוף הפעולה בין כל העוסקים במלאכת החינוך "התברכתם בהון אנושי מיטבי, באנשים שמובילים את המערכת לחינוך איכותי. אני גאה בציבור עובדי ההוראה האיכותיים שעושים הכל מתוך שליחות. יישר כח". 

סגן מזכ"לית הסתדרות המורים, גבי שמעון ציין את העשייה החינוכית המבורכת בגדרה המתחילה בראש הרשות, יואל גמליאל והוסיף "בסוף, מי שרואה את הילדים אלו אתם ולכן, מגיעות לכם כל התודות והברכות. אני מאחל לכולכם שנה טובה ומוצלחת".

מפקח ממ"ד משרד החינוך, הרב תומר גרוסמן, ציין כי שיתוף הפעולה בגדרה מורגש וכי "אפשר לראות את האווירה המשפחתית של כל ציבור המנהלים והמורים, את הלבביות והחיוכים המאפיינת את מערכת החינוך בגדרה".

בהמשך הערב, הוענקו תעודות לאות תודה והערכה למנהלות הפורשות, מלי מורי ואילנה מידני ולאחר מכן, הוענקו תעודות למנהלי בתי הספר היסודי לאות הערכה והוקרה על שיתוף הפעולה המתמיד והעשייה המסורה לאורך כל השנה.

את הערב המגבש חתמה הסטדנאפיסטית הדר לוי, בהופעה מצחיקה ומשעשעת במיוחד.