מועצה מקומית גדרה

כניסה לגדרה גם מרחוב הביל"ויים

26/08/2019
כניסה לגדרה גם מרחוב הביל"ויים
כניסה לגדרה גם מרחוב הביל"ויים

בתכנון: כניסה נוספת למושבה. הכניסה החדשה למושבה, אשר תהיה מרחוב הביל"ויים, מצטרפת לעוד שלוש כניסות שנבנו: מכיוון הרחובות בן-גוריון, מנחם-בגין וויצמן. ראש המועצה המקומית גדרה יואל גמליאל: " הכניסה לגדרה מרחוב הבילויים משלימה את אופיו המיוחד של הרחוב המסמל את המורשת של המושבה יחד עם היותו מקום לבילוי "


גדרה ממשיכה להתחדש ולהתפתח. לצד פיתוח איזור תעסוקה, הקמת מבני ציבור והתרחבות התיישבות המתוכננת, עובדים בימים אלה על תכנונה של כניסה נוספת למושבה. הכניסה החדשה למושבה, אשר תהיה מרחוב הביל"ויים, מצטרפת לעוד שלוש כניסות שנבנו: מכיוון הרחובות בן-גוריון, מנחם-בגין וויצמן.

הכניסות בגדרה עוצבו בהתאם לאופי המושבה, הזוכרת את העבר ותמיד עם הפנים לעתיד בשילוב אלמנטים מיוחדים. אחד האלמנטים הוא בצורת "קיר מספר", המציג אירועים משמעותיים שהתקיימו לאורך ההיסטוריה של גדרה. זה המקום לציין כי הכניסות עוררו תגובות חיוביות מאוד בקרב התושבים וכולן עוצבו באותו סגנון המאפיין את עברה של המושבה אל מול עתידה.

מנהל מחלקת התשתיות במועצה, גרנט ברוק, הסביר כי בשלב זה האדריכל שלום גרף עובד על תכנון לכניסה מרחוב הביל"ויים עם מספר מפלסים. לאחר מכן ייצא מכרז ויתחילו העבודות להסדרת הכניסה החדשה.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: "הכניסה לגדרה מרחוב הבילויים משלימה את אופיו המיוחד של הרחוב המסמל את המורשת של המושבה יחד עם היותו מקום לבילוי. אמשיך בעשייה לשימור, טיפוח ופיתוח המושבה, לרווחת התושבים ולמען דור העתיד."

הדמיה באדיבות שלום גרף