מועצה מקומית גדרה

גדרה מובילה בחינוך

26/08/2019
גדרה מובילה בחינוך
גדרה מובילה בחינוך
לקראת תש"פ - יום עיון למנהלים ולמנהלות בגדרה

נערכים לקראת פתיחת שנת הלימודים תש"פ, בשבוע הקודם התקיים יום עיון למנהלות ולמנהלים בגדרה. ראש המועצה, יואל גמליאל: "ההצלחה של גדרה היא תוצאה של תהליך ארוך טווח שעשינו בגדרה לאורך השנים וראינו את מגמת העלייה אט אט בכל שנה עד שהגענו להיות בצמרת היישובים המובילים בחינוך ברמה הארצית. היום אנחנו עומדים בפני משימה – לשמור על המצוינות בחינוך"

לקראת פתיחת שנת הלימודים תש"פ, קיימה מנהלת אגף החינוך, ענת קוך יום עיון למנהלות במוזיאון גדרה. ביום זה השתתפו ראש המועצה יואל גמליאל, סגן מזכ"לית הסתדרות המורים גבי שמעון, מפקחי ומפקחות משרד החינוך, צוות החינוך במועצה המקומית גדרה וצוותים מקצועיים מהמועצה המקומית גדרה.
במפגש, אותו ניהלה מנהלת אגף החינוך, ענת קוך, ניתנו דגשים לקראת השנה החדשה, התקיים דיון בנושא "האם הווטסאפ הכיתתי מערער את סמכות המורה" ודיון אחר בנושא "מציאות מדומה ומציאות רבודה במערכת החינוך" מאת נציגי חברת "בדרום טכנולוגיות". כל מנהלת ומנהל הציגו את בית הספר ואת המתוכנן לשנת הלימודים הקרובה.

גבי שמעון, סגן מזכ"לית הסתדרות המורים, אמר במפגש: "אני מברך את המנהלות הנכנסות, דנית אדלמן בבית ספר רעות, רתם גורן, בית ספר רימונים ואת המנהל הנכנס, אוראל מבית ספר מעלות רם. הגעתם למשפחה טובה, משפחת גדרה. אני מאחל לכם, לכל המנהלים ולצוותי החינוך, הצלחה רבה בשנת הלימודים. תודה לראש המועצה יואל גמליאל על שיתוף הפעולה, יישר כח על העשייה".
גבי שמעון בירך גם את מנהלת אגף החינוך ואמר:  "יישר כח למנהלת אגף החינוך, ענת קוך, שנמצאת בכל שעה עבור כל אחת ואחד. למפקחות ולמפקח משרד החינוך – תודה על הכל". מפקחת משרד החינוך אמרה ביום העיון: "גדרה זה בית אשר הראשים השותפים לחינוך יוצרים אותו. אני גאה בבתי הספר בגדרה על המנגנונים המאוד ברורים ומשם ממריאים". 
מנהלת אגף החינוך הודתה לכולם על שיתוף הפעולה המלא לאורך כל השנה ועוד הוסיפה: "אני מאחלת שגם שנה זו, שנת תש"פ, נמשיך לעבוד בשיתוף למען המטרה המשותפת של כולנו – טובת ילדינו. שתהא זו שנת לימודים פורייה ומוצלחת"

ראש המועצה יואל גמליאל: "כולנו גאים במערכת החינוכית בגדרה, אנו נותנים מענה לכולם ויחס אישי לכל אחת אחד וזה היופי של היישוב שלנו. ההצלחה של גדרה היא תוצאה של תהליך ארוך טווח שעשינו בגדרה לאורך השנים וראינו את מגמת העלייה אט אט בכל שנה עד שהגענו להיות בצמרת היישובים המובילים בחינוך ברמה הארצית. יישוב שמהווה דוגמה לרשויות אחרות בתחום החינוך, יישוב שבאים ללמוד ממנו. היום אנחנו עומדים בפני משימה – לשמור על המצוינות בחינוך. הדרך שבה פעלנו, בשיתוף פעולה באמצעות שולחנות עגולים וחשיבה משותפת ובשילוב עם תכנית ארוכת טווח הוכיחה את עצמה וכך אנו נמשיך ונפעל. אני מאחל לכולנו שתהא זו שנה מוצלחת, נמשיך להשקיע בחינוך ערכי ואיכותי ולא נוותר על אף ילד".