מועצה מקומית גדרה

שלושה עשורים ברוטרי

25/07/2019
שלושה עשורים ברוטרי

מועדון רוטרי גדרה סוגר שלושה עשורים 

מועדון רוטרי גדרה ציין בשבוע שעבר טקס חגיגי לסיכום פעילות המועדון ב- 2018-19 והיערכות לשנה הקרובה, במהלכה יציין המועדון 30 שנה להיווסדו. את המועדון יסד נגיד לשעבר, אבנר פוקס, יחד עם קומץ חברים הפועלים במועדון עד ימינו אלה. 

את הטקס, אותו הנחתה חברת המועדון סולי ברגמן, פתחו חבורת הזמר "היוצאים מגדרם" בניצוחו של מר דורון שנקר. במעמד זה נשאו דברים מכובדים רבים, ביניהם סגן ראש המועצה עו"ד יקותיאל תנעמי (שמילא את מקומו של ראש המועצה מר יואל גמליאל שנבצר ממנו להגיע לטקס), נגיד רוטרי ישראל מר מתי הראל  ורב הישוב מר יובל מיטלמן. את המעמד כיבדו גם חברת המועצה הגב' גילי אפטר אלון, נגידים לשעבר, חברים  משמונה מועדוני רוטרי בארץ,  אורחים מהמושבה ומחוצה לה.

נשיאת המועדון מזל כהן אשר תמשיך לכהן כנשיאת המועדון שנה נוספת,  סיכמה את שנת הפעילות והציגה את תוכניות המועדון לשנה הבאה. הנשיאה ציינה כי במהלך השנה הקרובה יתקיימו פעולות לציון 30 שנה להקמת המועדון בנוסף לתוכנית העבודה. 

מועדון רוטרי גדרה מסייע לקרב את הנוער למצוינות בנושא המים באמצעות תכנית שמוביל ד"ר אמנון שפי  ונקראת "נוער שותה מים ודעת". התוכנית פועלת ב- 70 בתי ספר ברחבי הארץ ומיושמת מספר שנים בתיכון דרכא בגין.  זה המקום לציין את הועדה האזורית, בראשות נג"ל אבנר פוקס, שמובילה פרויקטים ייחודים בתחום זה בארץ ובעולם.

חלק נוסף וערכי בטקס היה חלוקת מלגות. שבעה תלמידי כיתה ט' מתיכון דרכא בגין, שהשתתפו בתכנית, נמצאו ראויים לקבל את המילגה. התלמידים הם רועי טבק, עידו כחלון, מעיין שחר, רון יפהר, נטע שטיצברג, חיים טליה ושחר קופיץ. בסיום, העניקה נשיאת המועדון מגן רוטריון מצטיין למזכיר עמי ליואי ולמיכל אלבלינג, חברת המועדון.