מועצה מקומית גדרה

עשור למועדון "רוטרי הבילויים גדרה"

16/07/2019
עשור למועדון "רוטרי הבילויים גדרה"
עשור למועדון "רוטרי הבילויים גדרה"

בטקס מרגש שהתקיים בסוף השבוע האחרון לציון עשור ראשון למועדון "רוטרי הבילויים גדרה", העבירה הנשיאה גילה נזירי את שרביט הניהול לדינה בן שבת, הנשיאה הנכנסת, לשנים 2019/20. ראש המועצה יואל גמליאל: "דינה, אני מאחל לך הצלחה רבה  בתפקידך כנשיאה ואני בטוח שתצעידי את המועדון קדימה"

מועדון "רוטרי הבילויים גדרה", אותו יסד יגאל גלסנר, חוגג עשור להיווסדו ולרגל האירוע התקיים בשבוע שעבר בטקס חגיגי במעמד 11 נציגי מועדונים ואורחת מדנמרק. בין האורחים נכחו נגיד האזור השנה, מתי הראל ועוד נגל"ים (נגידים לשעבר) ונג"מים (נגידים  מיועדים). חברת המועדון נג"ל וקורדינייטורית מלי לוי ברכה את המשתתפים, הנשיאה היוצאת, גילה נזירי, קיבלה מהמועדון את "אות פול האריס" המכובד ואת "גלגל הזהב" מהנגיד, על הובלת המועדון לפעילות מבורכת ועשירה.

אורח הכבוד הטקס היה ראש המועצה יואל גמליאל, שהעלה על נס את פעילות המועדון: "מועדון הבילויים הוא הארגון עם רוח ההתנדבות הפעילה ביותר ביישוב. גילה ,תודה רבה על עשייה בלתי פוסקת למען גדרה ועל הובלת המועדון לאורך כל השנה. המשיכי לעשות חייל. דינה, אני מאחל לך הצלחה רבה בתפקידך כנשיאה ואני בטוח שתצעידי את המועדון קדימה".

הנשיאה היוצאת סיכמה את כהונתה והקרינה מצגת על פעילויות המועדון. בדבריה ציינה את החבר שמעון דהן שהוביל את פרויקט הדגל של המועדון "הנואם הצעיר", שהביא למועדון הישגים נאים. הנשיאה הנכנסת דינה בן שבת, ציינה כי השנה נקלטו ארבעה חברים וחברות חדשים והציגה את חברי ההנהלה החדשים ואת תכניות המועדון לשנה הקרובה.

גם במועדון הצעירים, האינטראקט , היו חילופי נשיאים. הנשיאה היוצאת שקד שלום, העבירה את שרביט הניהול לשמעון שלו. לכל חברי האינטראקט  הוענקו סיכות ואנו מאחלים להם הצלחה ושנה מרובת פעילויות. אחראית האינטראקט, החברה פרח בן גד, יו"ר ועדה איטראקט (נוער וצעירים)ובמועדוננו היא מכהנת כראש אפיק נוער וצעירים.
עוד שני חברים נבחרו השנה לצוות יעקב בן גד ,יו"ר הועדה הארצית לאפיק המקצוע וגולד מאיר יו"ר ועדת חיילים בודדים משוחררים סכ"ה 4 נציגים ממועדוננו השנה בצוות הנגיד.

הטקס כלל קטע ריקוד של רון יפהר מבית ספר למחול "זמן תנועה" ממרכז אופק וקטע נוסף, ריקוד קפוארה, של רונן יוסף, מדריך קפוארה לאומנות לחימה ברזילאית בעל ותק 17 שנה בגדרה.

את הטקס הנחתה רוטריונית ומזכירת המועדון, שרון לב, שקיבלה מידי הנשיאה היוצאת את מגן רוטריונית מצטיינת. במעמד זה קיבל גם החבר זאב גונן קיבל תעודת הוקרה על פעילתו המיוחדת במועדון. זה המקום לציין כי המועדון העניק מלגות לימודים לשתי סטודנטיות תושבות גדרה: אורנה לזרו ושיר הגפה וכן הוענקו שתי מלגות ותעודות הוקרה למדריכים מצטיינים מתנועת "מכבי צעיר" מיקה גנון ואיליי בר. התעודות הוענקו על ידי חברת המועדון עליזה היטר ,לזכרו של בעלה ,טומי היטר ז"ל.



קרדיט צילום-  יעקב בן גד