מועצה מקומית גדרה

ביקור מנהלת החינוך בביה"ס "אוהל שלום"

02/06/2019
ביקור מנהלת החינוך בביה"ס "אוהל שלום"

ביקור מנהלת החינוך בביה"ס "אוהל שלום"


במהלך ביקור בביה"ס "אוהל שלום" הוצג לחברי המנהלת הקו המנחה את תפקוד ביה"ס: "מובילים בחינוך, מצטיינים בלמידה". הביקור עסק בנושא מצוינות בביה"ס וזכה להדים רבים וחיוביים שנשמעו במהלך הביקור ואחריו

מנהלת החינוך במועצה המקומית גדרה ביקרה השבוע בביה"ס "אוהל שלום" בהנהלת שרה לבז. במהלך השנים האחרונות, כחלק מהתהליך האסטרטגי החינוכי ביישוב, מתקיימים ביקורי מנהלת החינוך בהובלת ראש המועצה, יואל גמליאל, אחת לשנה בכל בתי הספר במושבה, יחד עם אגף החינוך והפיקוח על בתי הספר.

בביקור השתתפו: יואל גמליאל ראש המועצה, סגן מזכ"לית הסתדרות המורים הארצי גבי שמעון, מנהלת אגף החינוך ענת קוך, מפקח ביה"ס תומר גרוסמן, קב"ס (קצין ביקור סדיר) עליזה שמח, צוותי מחלקת החינוך במועצה, נציגי צוות ביה"ס, יועץ תכנית מרום אורי אסייג, מדריכת תכנית החדשנות מירה פנחס ונציגי רשת דרכא.

במהלך הביקור לקחו התלמידים חלק נכבד בהצגת העשייה הבית ספרית וייצגו את ביה"ס בכבוד.

התלמידים הציגו תחומים שונים שבהם באה לידי ביטוי המצוינות בביה"ס. עידית צחובוי שגב – מאמנת החדשנות סיפרה על התכנית והציגה הישגים יפים ותמר גטנט מכיתה ד' סיפרה על זכייתה במקום הראשון בתחרות סיפורים ארצית של תכנית החדשנות הפועלת בביה"ס. 

חרות פליישר – מובילת תכנית מצוינות באנגלית הציגה את תכנית המצוינות באנגלית שהיא תכנית ייחודית אשר בה יוצרים קשר תלמידי ביה"ס עם תלמידי בי"ס בהודו. תלמידי כיתה ו' דברו באנגלית שוטפת על תכנית המצוינות באנגלית. דקלה כהן – רכזת אמירים חשפה את תכנית אמירים בתחום האומנות וטל שטרימברג, הציג תכנית אמירים באומנות, אשר אייר את ספרה של תמר שזכתה בתחרות כתיבת הסיפורים והציג עבודה בחקר הקומיקס. הרב רייך – רב ביה"ס הסביר על תכנית העשרה בתחום התורני, "אוהלה של תורה" ותלמידי "אוהלה של תורה" ריגשו בשירים מתוך הלימוד המיוחד שלהם ונציגי כיתות שונות הציגו סיפור מתוך פרשת השבוע באופן תיאטרלי.

מיטל כהן – יועצת ביה"ס הציגה את השיפור הגדול והמשמעותי בנתוני מיצב אקלים וסביבה פדגוגית ואורי אסייג – יועץ תכנית מרום הציג את השתלמות ביה"ס בנושא תקשורת בינאישית.

בסיכום הביקור, קיבל ביה"ס מחמאות רבות, תוך ציון קפיצת המדרגה הניכרת בשנה האחרונה ונראה כי ממקום זה, יכול ביה"ס רק לצמוח ולפרוח ביתר שאת.

בסיכום ביקור המנהלת ציין ראש המועצה את התוכניות המרשימות, המצליחות והמעמיקות המתקיימות בבית הספר ושנותנות מענה לכל הילדים ואמר כי "הביקור הציג את התהליך שנעשה במסגרת הבית ספרית תוך שילוב התלמידים השותפים לאורך כל הדרך בפרויקטים השונים. יישר כח למנהלת בית הספר, שרה לבז, לצוות החינוכי, לקהילת בית הספר ולתלמידים".