מועצה מקומית גדרה

קייטנת פסח בצהרונים

18/04/2019
קייטנת פסח בצהרונים

רשת צהרוני אופק גדרה מסכמת את קייטנת פסח בצהרונים בסימן "מדברים מדבר"

.קייטנת הפסח של רשת צהרוני רשת גדרה עמדה השנה בסימן "מדברים מדבר" במהלכה חנכו הילדים את עולם המדבר בהקשר המקראי באמצעות יצירה, ניסויים, משחק וסיפור

קייטנת רשת צהרוני אופק הינה חלק אינטגרלי מתכנית פדגוגית המתפרסת על כל השנה בה לומדים הילדים בדרך חוויתית ובליווי דמויות גיבורי העל על ערכים מהותיים וחשובים והייתה חווייתית, עשירה, חינוכית וגדושה בעשייה. לאורך הקייטנה נהנו הילדים מדי יום מחוגים ברוח החג, שיתפו פעולה וזכו לשלל הפעלות של צוות מדריכות הצהרונים.

יצוין כי בחודש האחרון קיימו מנהלות הצהרונים בפיקוחה של המנהלת אירית פרחן, מפגשי הורים בהם ניתנה הצצה לדמויות המלוות את התכנית תוך השתתפות פעילה של הילדים בהנחייה כשהמטרה המרכזית היא כניסה לתוך שגרת חייהם ומציאת נקודות חיבור.

הילה שניידר מנהלת אגף הגיל הרך: "פעילות רשת צהרוני אופק מלווה ע"י החברה למתנ"סים כחלק מהתוכנית "צהריים טובים". חופשת הפסח היתה חגיגה אמיתית לצופה בה מבחוץ ועל אחת כמה וכמה למשתתפיה. ההתעמקות בתוכן בשילוב למידה מתמדת ובניית מערכים פדגוגים מציבים את רשת צהרוני אופק במקום מוביל. אני גאה בצוות הצהרונים, באירית שמובילה בגאון וברכזות קרן וחגית שעומלות על כך כל השנה".