מועצה מקומית גדרה

ספיישל אולימפיקס

07/03/2019
ספיישל אולימפיקס
בית ספר פינס בגדרה פתח את שבוע חינוך גופני עם הספיישל אולימפיקס

ספיישל אולימפיקס הוא הארגון העולמי הגדול ביותר בעולם לספורט משלב הפועל למען אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. מיליוני ספורטאים מכל העולם לוקחים חלק בפעילויות הארגון ומעצימים את חייהם באמצעות האהבה לספורט ומתוך אמונה כי כל אדם יכול להצליח.

בשבוע שעבר הגיעו חברי הארגון יחד עם הספורטאים לבית הספר פינס בגדרה. יוזמה שהובילו המורות לחינוך גופני. הגב' מיטל מוריץ והגב' דליה שטרית במסגרת שבוע החינוך הגופני אשר מתקיים בבית הספר ולהעלאת המודעות של אנשים בעלי צרכים מיוחדים והשתלבותם בחברה.

עם הגעתם לבית הספר קיבלו אותם עם שביל אנושי של שרשרת דגלים אותה החזיקו התלמידים. לאחר מכן, קיימו הספורטאים הרצאה יחד עם המאמן שלהם לתלמידים ובה סיפרו ושיתפו על המגבלה שלהם וההתמודדות היומיומית בכל תחומי החיים, על רצונם להשתלב בחברה ועל כך שיכירו את פעילותם באמצעות הספורט. חברי הנבחרת השתתפו בתחרות רבות ובשבוע הבא ייצגו את ישראל באבו דאבי.

מנהל בית הספר גלית: "התלמידים בבית הספר זכו לחוויה מעצימה ושיעור חשוב לחיים. קבלת השונה והאחר הוא אחד מאותם ערכים שאנו מקדמים בבית הספר ויתרה מכך האמונה כי כל אחד יכול להצליח אם הוא מתמיד. ישר כח." 

מנהלת אגף החינוך, ענת קוך: "שבוע החינוך הגופני במושבה נפתח השבוע בהתרגשות רבה וניתן היה לחוש אותה במהלך אותו היום בקרב התלמידים. ישר כח גדול למורות לחינוך גופני על היוזמה המבורכת ואחרונים חביבים תלמידי בית הספר שהפגינו לאורך כל היום בגרות ורגישות. ישר כח לכולם."


יואל גמליאל, ראש המועצה: "ישר כח לכל העוסקים במלאכה אשר דאגו להוציא את היוזמה המבורכת אל הפועל. שילוב אנשים בעלי מוגבלויות בחברה במסגרות שונות מגבירה את המודעות בחברה כולה ומעודדת חברה שוויונית ופתוחה עד כמה שניתן. אני גאה ונרגש על היוזמה של בית הספר ומבקש להודות לכולם שוב."