מועצה מקומית גדרה

גאווה למושבה גדרה

27/02/2019
גאווה למושבה גדרה
גאווה למושבה גדרה

וולטאו מלסה נבחר לעובד מצטיין ארצי מטעם נשיא המדינה מבין כל העובדים המצטיינים מחברות וארגונים בשראל


הבוקר הוזמן וולטאו מלסה ללשכת ראש המועצה יואל גמליאל אשר ביקש לברך אותו ולהעניק לו תעודת הוקרה מטעם המושבה. הפגישה התקיימה בנוכחות חבר המועצה אסף דרבה ורעייתו של וולטואו, חבתם. במסגרת הפגישה וולטאו סיפר על מסלול חייו מרגע עלייתו לישראל בגיל 15.5 בלי לדעת מילה בעברית אך עם נחישות יוצאת דופן ועל אף הקשיים, פילס את דרכו צעד צעד ובהתמדה ללימודים מתקדמים, לשירות צבאי איכותי וידע לנווט את מסלול חייו לקראת המטרות שהציב לעצמו בדרך ולכבוש יעד אחר יעד. לוולדאו שתי בנות קטנות - אחת בת 1.9 והשניה רק בת חודש וחצי. 

אחד הדברים שחזרו על עצמם במהלך הפגישה אצל וולטאו היה הנחישות והאמונה בדרך. "תמיד יש מכשולים ותמיד יש קשיים אך צריך להתמודד איתם ולהגיע הכי רחוק שאפשר" אמר וולטאו.

בנוסף, וולטאו מתנדב ומרצה לבני נוער על היכולת של כל אחד ואחת להתמודד גם אם קשה. חבר המועצה אסף דרבה ברך את וולדאו על ההישגים יוצאי הדופן וציין את חשיבות הדוגמה שהוא מהווה עבור כולם כאחד.

 ראש המועצה יואל גמליאל הביע את הערכתו הרבה לוולטאו ולמשפחתו על היכולות הגבוהות והיעדים שהם כבשו כאשר לאורך כל הזמן ידעו להתמודד עם הקשיים, לפתור אותם ולמנף אותם להצלחה. "מרגש מאוד לשמוע את סיפור חייו של וולדאו, הוא מעורר השראה בדרכו המיוחדת שמהווה ללא ספק דוגמה ומודל ליכולת להצליח באמצעות נחישות, חריצות, התמדה וכח רצון. כך מגיעים  הכי רחוק שאפשר."