מועצה מקומית גדרה

מסורת משפחתית

11/02/2019
מסורת משפחתית
מסורת משפחתית

יום המשפחה שהפך למסורת בבית ספר "פינס" בגדרה


כמידי שנה קהילת בית ספר "פינס" מציינת את יום המשפחה בסימן איחוד לבבות. בתחילת השבוע התכנסו הצוות חינוכי, תלמידי בית הספר והוריהם בגבעת ברנר לצפות יחדיו בהצגות של התלמידים. במעמד קבלת הפנים חיכו לאורחים מחנכות הכיתות והמחנכות המקצועיות, אשר חילקו ברכות למשפחות, שהוכנו על ידי התלמידים. את האירוע הנעימה מקהלת בית הספר בקטעי נגינה בחליליות ובביצוע מרגש לשיר "שלום עליכם". 

מנהלת בית הספר, הגברת גלית אקריש, סיכמה על העשייה הענפה הבית ספרית. ומיד לאחריה נשאו דברים לימור קליין ועפרה מוזס וברכו את הפעילויות המגוונות אשר מתקיימות ביוזמתם של הורי בית הספר. 

לאחר הפתיחה המרשימה המוזמנים צפו בהצגה "תיבת נח" לתלמידי שכבות א'-ג', טיול של קבוצת ילדים לגן החיות התנ"כי הוביל את התלמידים לסיפור המוכר והאהוב על נוח. זהו מופע מרגש ומרתק המשלב תיאטרון מחול ומוליטימדיה בעיבוד מרהיב, ובהצגה צו הלב לתלמידי שכבות ד'-ו', מחזה שנכתב בהשראת הספר חביבה, סיפור חייה, שליחותה ונפילתה של חביבה רייק, צנחנית שצנחה בסלובקיה הכבושה על ידי הנאצים במלחמת העולם השנייה. סיפור על בחירה אישית ונאמנות לאמת הגורם לחביבה לפעול בהתאם לצו ליבה.


עם סיום האירוע הנהלת בית הספר הודתה למספר אנשים שניצחו על הפקת האירוע המסורתי בהצלחה רבה, בינהם אשרת פישל, אינה ליכטר ומיטל מוריץ. תודה נוספת הוקדשה  להורי בית ספר "פינס" על הפרגון לאחר המופעים.