מועצה מקומית גדרה

שומרים על הסביבה בגדרה

28/01/2019
שומרים על הסביבה בגדרה
שומרים על הסביבה בגדרה
פוזרו פחי אצירה לקרטונים לשימוש התושבים

בהמשך לפעילות המועצה המקומית גדרה לקידום ועידוד סביבה ירוקה, לאחרונה בוצעה תוספת משמעותית של פחי אצירה לקרטונים ברחבי המושבה ומעתה גם לשימוש התושבים. מחלקת התפעול במושבה החלה בפיזור מתקני אצירה לקרטונים המיועדים לשימוש ומענה לתושבים. עד כה מחלקת התפעול הניחה 35 מתקנים ובהמשך עתידה להוסיף מתקנים נוספים. מתקני האצירה שהיו פזורים ברחבי המושבה נתנו מענה ולשימוש בעלי העסקים בלבד ואף היו בבעלותם. כעת כל הניהול והפיקוח של המיזם הועבר לאחריות כוללת של המועצה, למעט אזורים בהם מרוכזים מספר בתי עסק, מתוך דאגה לרווחת התושבים ולשמירה על יישוב נקי ומסודר.

מתקני האצירה לקרטונים פוזרו ברחבי היישוב, חלקם מדגם מעוצב אותם תראו בצבע ירוק וחלקם בצבע לבן והם ישמשו את התושבים לפינוי קרטונים בלבד. הפינוי שלהם יתקיים מידי שבוע.

יהודה שמג'ה, מנהל אגף תפעול במועצה: "אנחנו עושים מאמצים רבים על מנת לספק פתרונות למיחזור ושמירה על סביבה ירוקה ונקייה, אנו נשמח לכל שיתוף פעולה מכם. אם יש תושב שנתקל בבעיה מוזמן לפנות למוקד 106 ואנו נסייע לו"

ראש המועצה יואל גמליאל: "אנו ממשיכים ופועלים באופן שוטף לעידוד וקידום סביבה ירוקה ומטופחת החל מהגיל הרך ועד הבגרות הן באמצעות הסברה והן באמצעות מתקנים ואירועים. תודה לאגף תפעול על העשייה הרבה בתחום ולכם, תושבים יקרים, על שיתוף הפעולה. יחד נפעל ונשמור על גדרה נקייה."