מועצה מקומית גדרה

רשת של בטחון תעסוקתי

24/01/2019
רשת של בטחון תעסוקתי

רשת של בטחון תעסוקתי

מועצת גדרה בשיתוף קרן מעגלים ומרכז השלטון המקומי מקדמים בימים אלה פרוייקט של הכשרות מקצועיות לצורך הסבה או שדרוג מקצוע ללא עלות.

כחלק מסל השירותים אותו מעניקה המועצה לתושבים ודאגה לרווחתם מציעה כעת לכל העוסקים במקצועות שוחקים מעל שבע שנים במצטבר, שהם בני 50+ או בעלי עשרים שנות וותק במקצוע שוחק ללא הגבלת גיל, להצטרף לאחד הקורסים המוצעים לצורך הסבת או שדרוג מקצוע ללא תשלום ובתנאי שהם תושבי גדרה.

בין הקורסים המוצעים במסגרת ההכשרות:  נהיגת רכב ציבורי, כבד, פיתוח אפליקציות סלולר, פיתוח על גבי פלטפורמות אנדרואיד ו IOS. טכנאי סלולר, קורס מטפלות לגיל הרך, קורס קונדיטוריה, קורס טבחות מקצועית למסעדות.

כל הקורסים מעניקים למסיימים את הלימודים תעודה מקצועית. הקורסים מפוקחים על ידי המדינה. משך זמן הלימודים הינו כ-10 חודשים ועד שנה וחצי ודורשים רצינות ומחויבות מצד הלומדים, אך יחד עם זאת מתקיימים בשעות נוחות אשר מתאימות לאנשים עובדים.

יואל גמליאל, ראש המועצה: "אני שמח שיש ביכולתנו להציע מגוון רחב של תוכניות לימוד והכשרה ולסייע לתושבי המקום להגשים את עצמם בכל גיל. הכשרה מסוג כזה יכולה לשנות חיים שלמים של אנשים אשר מגיעים למיצוי תעסוקתי ואני מברך על כך. ברכת הצלחה לכולם".