מועצה מקומית גדרה

נגיד רוטרי במועדון הבילויים

08/01/2019
נגיד רוטרי במועדון הבילויים

ביקור נגיד רוטרי במועדון הבילויים גדרה

נגיד רוטרי ישראל, אלון בנדט, בביקורו במועדון הבילויים גדרה:" אתם עושים עבודה נהדרת מדובר באחד המועדונים היותר מוצלחים  של האזור ומהפעילים בארץ ,מועדון צעיר ,תוסס ופעיל בכל התחומים ,אתם דוגמא ומופת וצריכים ללמוד מכם על הפעילויות הרבות שאתם עורכים"
מאת: מועדון רוטרי הבילויים

נגיד רוטרי ישראל אלון בנדט מלווה ברעייתו שרי, המזכיר עמוס סלע, מטי ממועדון באר שבע ביקרו בגדרה במסגרת ביקורי הנגיד במועדוני רוטרי בישראל.

תחילת הביקור במרכז אופק בתערוכת הציורים והמייצגים בנושא :"בטיחות בדרכים " לזכרו של גיא נזירי ז"ל  . הנגיד יעשה מאמץ להציג את הציורים בוועידה השנתית בירושלים. תודה למנהלת מרכז אופק ליאת והב בן גל על האירוח.

בהמשך ביקרנו בספריית רוטרי בבית החולים הרצפלד שמעניקים ספרים וכתבי עת עם מגוון שפות למאושפזים ולמבקרים ונפגשנו עם צוות ההנהלה ששיבחו על  החשיבות ומשמעות הפעילות.

צוות הנגיד הוסע ברכב אספנות של "מועדון החמש " על יד רוביק נזירי לרחוב הבילויים המשלב יופי ותאורת רחוב המזמין לסיורים וטיולים שם נערך סיור רגלי בהדרכת חבר רוטרי זאב גונן

בפגישת הנהלה חגיגית ראשי האפיקים הציגו את פעילותם במחצית השנה ראשונה. 

שמעון דהן ראש אפיק הנוער והצעירים הציג בגאווה את עבודתו עם התלמידים במסגרת "הנואם הצעיר" ובמסגרת האינטראקט . נשיאת האינטראקט הציגה את פעילות הנוער בחצי שנה הראשונה. רונית חן ראש אפיק הקהילה הציגה את פעילויות ובקרוב יתקיים יום בריאות בגדרה בתאריך 07/04/19 שהיינו יום בריאות עולמי .יגאל גלסנר נשיא מייסד ראש אפיק המועדון סיכם את פעילויות המועדון במחצית הראשונה של השנה. מאיר גולד ראש אפיק המקצוע וחבר בוועדת קליטת חברים חדשים הציג את עבודתו . המועדון כיום מונה 19 חברים ועוד 5 מועמדים הנמצאים בתהליך גיוס מתקדם. . זאב גונן סיכם את פעילות איסוף ציוד אלקטרוני ופרויקט הספרייה בבית החולים הרצפלד .יעקב בן גד הציג את קישור המועדות בפרסומים השונים.

נשיאת המועדון גילה נזירי סיפרה על הפעילות המבורכת של המועדון במחצית הראשונה של נשיאותה. גילה הודתה לנגיד ורעייתו ולצוות המלווה. תודה לכל מי שנטל חלק "אנו גאים להיות חברים בו ונמשיך להוביל בחן ,בשמחה ובאהבה רבה . היה ביקור מהספרים ומהסרטים ומוצלח מאוד . לפנינו עוד חצי שנה , שאנו בטוחים שתהיה טובה מקודמתה ."

סיימנו את הביקור בארוחה חגיגית בבית הנשיאה גילה נזירי עם מיטב מטעמי עדות שהוכנו על ידי חברי המועדון וקיבלנו שני חברים חדשים  רוחה חבני וראובן נזירי שקיבלו את סיכת רוטרי מידי הנגיד והנשיאה.