מועצה מקומית גדרה

100 שנים של צופיות

08/01/2019
100 שנים של צופיות

חוגגים 100 שנים של צופיות:

חניכי שבט שחר – צופי גדרה העניקו לראש המועצה מגן הוקרה על שנים ארוכות של שיתופי פעולה ערכיים

לרגל שנת המאה לפעילות תנועת הצופים בישראל בחרה התנועה להוקיר את מועצת גדרה. השבוע העניקו חניכי שבט שחר שי מיוחד לראש המועצה, בפגישה חגיגית בלשכת ראש המועצה

יואל גמליאל, ראש המועצה: "ליווי הצופים לאורך השנים הוא דבר שחשוב לי מאד, ואני מעריך את העשייה שלהם בגדרה"

תנועת הצופים מציינת השנה 100 שנים לפעילותה בישראל, ועושה זאת בשלל אירועים ופעילויות מיוחדות – לחניכי התנועה וגם לציבור הרחב. התנועה, שהחלה את פעילותה בישראל בשנת 1919 ונחשבת לאחת מתנועות הצופים הוותיקות בעולם, היא כיום תנועת הנוער הגדולה בישראל: 90 אלף בני נוער משתתפים בפעילויות התנועה מידי שנה, ביותר מ-200 שבטים הפרוסים בכל רחבי הארץ (וגם בים).

כחלק מאירועי שנת המאה ערכה השבוע התנועה את "יום הרשויות המקומיות", במסגרתו הוקירו מעל ל-200 שבטי התנועה את שיתוף הפעולה עם העיריות והמועצות בהן הם פועלים. כחלק מהיום המיוחד נפגש היום ראש העיר מר יואל גמליאל עם חניכי שבט הצופים בעיר, שהעניקו לו ולעירייה שי מיוחד לציון שנים ארוכות של שיתוף פעולה פורה וערכי.

קלי כהן, מזכ"ל תנועת הצופים: "מאה שנים של פעילות ערכית הם לא דבר של מה בכך, ושנת המאה היא ההזדמנות שלנו גם להודות לכל השותפים לדרך הארוכה, שכמובן רחוקה מלהסתיים, ובראשם הרשויות המקומיות. 

אני מאחל לכולנו לפחות עוד 100 שנים נוספות של פעילות ערכית משותפת"

 בנוסף, רוצים אנו להודות למר יואל גמליאל על שיתוף הפעולה והתמיכה המדהימה בשבט שלנו. תחושת ההערכה ניכרת, וביחד נוכל לכבוש כל פסגה בדרך.