מועצה מקומית גדרה

לימודי מקצועות טכנולוגיים

03/01/2019
לימודי מקצועות טכנולוגיים

יחידה ללימודי מקצועות טכנולוגיים בגדרה לילדים ולבוגרים

פיתוח משחקים, תכנות, רשתות וסייבר הם חלק מהמקצועות שכבר נלמדים ביחידה 

בשנים האחרונות החלה לפעול במועצה המקומית גדרה יחידה טכנולוגית אשר נותנת מענה להעשרת הידע  הטכנולוגי באמצעות קורסי מחשבים מקצועיים וקייטנות ייחודיות העוסקות במקצועות הטכנולוגים. יחידה זו הוקמה בעידודם של יואל גמליאל ראש המועצה וליאת בן-גל מנהלת מרכז אופק אשר מאמינים בחזון ואיפשרו מענה תקציבי לטובת תשתיות, ציוד והסבת חדר בתוך מרכז אופק לחדר מחשבים אשר נתרמו ע"י חב' קומו.

מטרת היחידה הטכנולוגית היא לספק קורסים מקצועיים לקהל הרחב צעירים ומבוגרים. כצעד ראשון, ניתן מענה לקהילת ילדים צעירים בכתות ו'-ט' בתחום הסייבר, פתוח משחקים, תכנות ועוד. כמו כן, נפתח מסלול תלת שנתי שכולל קורס טכנאים, רשתות, וסייבר שמטרתו לתת בסיס איכותי ויציב למען המשך הדרך. הילדים ברובם הגיעו עם ידע עצום בתחום המחשבים: חלקם יוטיוברים וגיימרים עם ידע בעריכת וידאו, עיצוב בפוטושופ ועוד. בנוסף לכך, בקיץ האחרון התקיימה קייטנת גיימרים בה הילדים למדו עריכת וידאו, אנימציה ועוד

כאמור, מטרתה של היחידה הטכנולוגית היא להעניק גם לאוכלוסיה הבוגרת מענה להכשרות בתחומים הללו ובימים אלה, היחידה עוסקת בפיתוח קורסים מקצועיים על פי הצורך. בתוך כך, היחידה הטכנולוגית שוקדות על בניית מערך קורסים מקצועיים נוספים.

מנהלת היחידה הטכנולוגית יסמין קירשן: " משמח לראות את ההיענות הרבה, ההרשמה בעיצומה ואנו מזמינים אתכם לצרף את ילדיכם ללמוד מקצועות שיתנו להם כלי עבודה להמשך דרכם. בשלב זה נפתח מחזור שלישי בתחום הסייבר וכן, קורסים נוספים בשפות ג'אווהסקריפט, פייתון, בניית אתרים, עצוב גרפי ועוד."

ראש המועצה יואל גמליאל: "אני מברך על הקמת היחידה הטכנולוגית שמאפשרת לימודי מקצועות טכנולוגיים בגדרה הנותנים כלים ומקצוע למשתתפים בהם. מדובר בתחילת דרכה של היחידה ואנו שוקדים על מתן מענה מקיף יותר למגוון הקהלים. תודה למנהלת היחידה הטכנולוגית, יסמין קירשן על המסירות והעשייה הרחבה לקידום התחום. נמשיך לפעול לקידום ולעידוד החינוך הבלתי פורמאלי במושבה ולתת מענה במגוון תחומים"